Wyniki wyszukiwania dla tagu - mastercard
ilość wyników: 70
Golden Drama reklama

Na Golden Drum wróciłem po pięciu latach. Poprzednio byłem tam w roli digital directora McCann - sieci, która zdominowała ten festiwal. W tym roku byłem w roli właściciela Polotu, kreatywnej agencji digital. Ta zmiana perspektywy dużo mi dała - pisze Dawid Kaźmierczak.

Czytaj więcej
Reklamiara - o tym, co w marketingu bezcenne. Rozmowa z Jerzym Hołubem marketing

W najnowszym odcinku wideopodcastu "Reklamiara" Marta Macke rozmawia z Jerzym Hołubem, dyrektorem marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

Czytaj więcej
Reklamiara - warto rozmawiać [wideopodcast] reklama

W pierwszym odcinku nowego cyklu wideopodcastu "Reklamiara" poświęconego wyzwaniom współczesnego marketingu, komunikacji marketingowej, mediów i biznesu, autorka i gospodyni programu Marta Macke rozmawia z Pawłem Galą, CEO domu mediowego Wavemaker, należącego do GroupM.

Czytaj więcej
Bailey, Cukier, Jarrett i Zeihan wystąpią na Impact'24 marketing

Organizatorzy poznańskiej konferencji dotyczącej m.in. biznesu, innowacji czy technologii, której przyszłoroczna edycja odbędzie się 15-16 maja, ogłosili nazwiska czterech pierwszych prelegentów.

Czytaj więcej
Marcin Sosiński: Z Cannes w świat reklama

Odważne i niesztampowe projekty mogą powstawać tylko na silnych i trwałych fundamentach na linii agencja kreatywna - klient - mówi Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland.

Czytaj więcej
Raja Rajamannar: Potrzebujemy nowego paradygmatu marketing

Zamiast opowiadać konsumentom swoje historie, marki powinny pozwolić im tworzyć własne - mówi Raja Rajamannar, chief marketing & communications officer w Mastercard.

Czytaj więcej
"Gdzie zamieszkać" Mastercard i McCann Poland z Tytanowym Lwem w Cannes reklama

Projekt zdobył dziś także grand prix w kategorii "Cele zrównoważonego rozwoju", a wcześniej 7 Lwów na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes.

Czytaj więcej
Cannes Lions: McCann i Mastercard z kolejnym Lwem reklama

Dziś (23 czerwca) zostaną ogłoszone wyniki w kategoriach Good oraz Titanium.

Czytaj więcej
Impact'23: o biznesie na światowym poziomie marketing

10 i 11 maja w Poznaniu będzie można posłuchać ponad 500 mówców na Impact'23 - jednym z najważniejszych wydarzeń gospodarczo-ekonomicznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Przyjrzyjmy się szczegółom agendy.

Czytaj więcej
ChatGPT to dopiero początek marketing

Czy AI zabierze nam pracę i spali nasze domy? Ja uważam, że nie. Obecnie ta technologia ma wiele ograniczeń, z jakichś powodów np. potrafi wygenerować obraz człowieka z dłonią o sześciu palcach. Najbardziej sprawdza się jako pomocnik - mówi Arek Szulczyński, speaker Brunchu Marketingowego Mastercard

Czytaj więcej