Wyniki wyszukiwania dla tagu - mastercard
ilość wyników: 54
Golden Drum: pięć statuetek dla agencji z Polski reklama

Cztery z nich trafiły do McCann Poland. Drugi rok z rzędu Publicis Italy otrzymała tytuł Agencji Roku.

Czytaj więcej
Golden Drum: McCann, Gong oraz Syrena Communications Warsaw z szansami na statuetki reklama

63-osobowe jury z 28 krajów przyznało nominacje trzem agencjom z Polski.

Czytaj więcej
Dać konsumentowi bezcenny spokój marketing

Dawid Rożek, założyciel ZEN.COM i Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe opowiadają o tym, jak doszło do bliskiej współpracy firm - na pierwszy rzut oka bardzo różnych.

Czytaj więcej
Mastercard partnerem 27. edycji Pol’and’Rock Festival marketing

Firma jest partnerem wydarzenia organizowanego przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już po raz dziesiąty.

Czytaj więcej
Raja Rajamannar z nagrodą The One Show 2021 CMO Pencil [wideo] marketing

Otrzymał nagrodę za kampanię "True Name".

Czytaj więcej
McCann Poland i Mastercard Europe z Brązowym Ołówkiem w konkursie The One Show reklama

Agencja otrzymała również wyróżnienie w kategorii Social Media - Innovation in Lockdown.

Czytaj więcej
Dariusz Maciołek - CMO zielonych zmian marketing

Nasz CMO Roku, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w Banku BNP Paribas Polska, odebrał wyróżnienie podczas niedawnej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych.

Czytaj więcej
McCann Poland z wygraną na Webby Awards dla kampanii Chłopi 2050 reklama

W kategorii Apps and Software: Education & Reference.

Czytaj więcej
Wierność nadal ważna marketing

Wiele sektorów, które są aktywne w zakresie programów lojalnościowych, nie ucierpiało w czasie lockdownu, a nawet urosło. Chodzi np. o handel spożywczy czy marki FMCG, zwłaszcza żywność. Nie oznacza to jednak, że nie ma wyzwań.

Czytaj więcej
Polski fintech Zen chce dać spokój ducha kupującym i sprzedającym online [wideo] marketing

Twórcą nowego narzędzia finansowego jest Dawid Rożek, autor międzynarodowego sukcesu platformy gamingowej G2A.com, a fintech rozwija się we współpracy strategicznej z Mastercard.

Czytaj więcej