ilość wyników: 70
Na Golden Drum wróciłem po pięciu latach. Poprzednio byłem tam w roli digital directora McCann - sieci, która zdominowała ten festiwal. W tym roku byłem w roli właściciela Polotu, kreatywnej agencji digital. Ta zmiana perspektywy dużo mi dała - pisze Dawid Kaźmierczak.
Czytaj więcejW najnowszym odcinku wideopodcastu "Reklamiara" Marta Macke rozmawia z Jerzym Hołubem, dyrektorem marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.
Czytaj więcejW pierwszym odcinku nowego cyklu wideopodcastu "Reklamiara" poświęconego wyzwaniom współczesnego marketingu, komunikacji marketingowej, mediów i biznesu, autorka i gospodyni programu Marta Macke rozmawia z Pawłem Galą, CEO domu mediowego Wavemaker, należącego do GroupM.
Czytaj więcejOrganizatorzy poznańskiej konferencji dotyczącej m.in. biznesu, innowacji czy technologii, której przyszłoroczna edycja odbędzie się 15-16 maja, ogłosili nazwiska czterech pierwszych prelegentów.
Czytaj więcejOdważne i niesztampowe projekty mogą powstawać tylko na silnych i trwałych fundamentach na linii agencja kreatywna - klient - mówi Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland.
Czytaj więcejZamiast opowiadać konsumentom swoje historie, marki powinny pozwolić im tworzyć własne - mówi Raja Rajamannar, chief marketing & communications officer w Mastercard.
Czytaj więcejProjekt zdobył dziś także grand prix w kategorii "Cele zrównoważonego rozwoju", a wcześniej 7 Lwów na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes.
Czytaj więcejDziś (23 czerwca) zostaną ogłoszone wyniki w kategoriach Good oraz Titanium.
Czytaj więcej10 i 11 maja w Poznaniu będzie można posłuchać ponad 500 mówców na Impact'23 - jednym z najważniejszych wydarzeń gospodarczo-ekonomicznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Przyjrzyjmy się szczegółom agendy.
Czytaj więcejCzy AI zabierze nam pracę i spali nasze domy? Ja uważam, że nie. Obecnie ta technologia ma wiele ograniczeń, z jakichś powodów np. potrafi wygenerować obraz człowieka z dłonią o sześciu palcach. Najbardziej sprawdza się jako pomocnik - mówi Arek Szulczyński, speaker Brunchu Marketingowego Mastercard
Czytaj więcej