Wyniki wyszukiwania dla tagu - mastercard
ilość wyników: 51
Mastercard partnerem 27. edycji Pol’and’Rock Festival marketing

Firma jest partnerem wydarzenia organizowanego przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już po raz dziesiąty.

Czytaj więcej
Raja Rajamannar z nagrodą The One Show 2021 CMO Pencil [wideo] marketing

Otrzymał nagrodę za kampanię "True Name".

Czytaj więcej
McCann Poland i Mastercard Europe z Brązowym Ołówkiem w konkursie The One Show reklama

Agencja otrzymała również wyróżnienie w kategorii Social Media - Innovation in Lockdown.

Czytaj więcej
Dariusz Maciołek - CMO zielonych zmian marketing

Nasz CMO Roku, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w Banku BNP Paribas Polska, odebrał wyróżnienie podczas niedawnej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych.

Czytaj więcej
McCann Poland z wygraną na Webby Awards dla kampanii Chłopi 2050 reklama

W kategorii Apps and Software: Education & Reference.

Czytaj więcej
Wierność nadal ważna marketing

Wiele sektorów, które są aktywne w zakresie programów lojalnościowych, nie ucierpiało w czasie lockdownu, a nawet urosło. Chodzi np. o handel spożywczy czy marki FMCG, zwłaszcza żywność. Nie oznacza to jednak, że nie ma wyzwań.

Czytaj więcej
Polski fintech Zen chce dać spokój ducha kupującym i sprzedającym online [wideo] marketing

Twórcą nowego narzędzia finansowego jest Dawid Rożek, autor międzynarodowego sukcesu platformy gamingowej G2A.com, a fintech rozwija się we współpracy strategicznej z Mastercard.

Czytaj więcej
"Ostatni Twój Weekend" z dwoma Ołówkami D&AD 2020 [wideo] reklama

Projekt otrzymał Żółty Ołówek w kategorii Media (prasa i outdoor) i Drewniany w kategorii Integrated.

Czytaj więcej
Złoto INMA Global Media Awards 2020 dla Gazeta.pl za projekt Ostatni "Twój Weekend" [wideo] media-inne

Srebrem nagrodzono kampanię portalu Noizz.pl Arka 2.0, wyróżniono też akcję Onetu #zostajewdomu.

Czytaj więcej
"Ostatni Twój Weekend" z grand prix i 4 złotami Andy Awards reklama

- Od samego początku wiedzieliśmy, że robimy coś wyjątkowego. - mówi Maciej Kozina, associate creative director w VMLY&R New York, współtwórca projektu.

Czytaj więcej