ilość wyników: 59
Początek roku to okres podsumowań i postanowień, czas na nabranie dystansu i ocenę. W tym roku ma on nieco gorzki smak - pisze Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard
Czytaj więcejMusimy pamiętać, że nasz słuchacz jest wymagający i nie chce mieć poczucia, że przychody stają się ważniejsze od treści - mówi Sławomir Gołębiowski, dyrektor marketingu i sponsoringu w Radiu Nowy Świat.
Czytaj więcejVisa Mobile rusza na początek we współpracy z ING Bankiem, Nest Bankiem i grupą BPS.
Czytaj więcejZ firmą płatniczą związana jest od sześciu lat. Wcześniej w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding oraz w Orange.
Czytaj więcejW konkursie Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach. Nie było grand prix, przyznano za to dwie nagrody specjalne.
Czytaj więcejCztery z nich trafiły do McCann Poland. Drugi rok z rzędu Publicis Italy otrzymała tytuł Agencji Roku.
Czytaj więcej63-osobowe jury z 28 krajów przyznało nominacje trzem agencjom z Polski.
Czytaj więcejDawid Rożek, założyciel ZEN.COM i Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe opowiadają o tym, jak doszło do bliskiej współpracy firm - na pierwszy rzut oka bardzo różnych.
Czytaj więcejFirma jest partnerem wydarzenia organizowanego przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już po raz dziesiąty.
Czytaj więcejOtrzymał nagrodę za kampanię "True Name".
Czytaj więcej