ilość wyników: 7
Dzięki tej współpracy umacniamy się na pozycji lidera sportowych treści wideo - przekonuje Adrian Wojtaszek, zastępca dyrektora ds. mediów interaktywnych w Biurze Reklamy TVP.
Czytaj więcejW tym roku nie tylko futbol, ale także siatkówka.
Czytaj więcejMarka rozpoczyna działania z polską zawodniczką mieszanych sztuk walki.
Czytaj więcejPo dekadzie pracy w mediach dołącza do zespołu agencji marketingu sportowego.
Czytaj więcejDwa miesiące po starcie kanał założony przez Mateusza Borka (Polsat), Michała Pola (Wirtualna Polska), Tomasza Smokowskiego (dawniej Canal+ i Polsat) i Krzysztofa Stanowskiego (Weszło) ma prawie ćwierć miliona subskrypcji. To najbardziej imponujący przyrost w historii polskiego YouTube'a.
Czytaj więcejJego analizy, komentarze i relacje znajdą się w "Przeglądzie Sportowym" i na Onet Sport.
Czytaj więcejSkupi się teraz na rozwoju Kanału Sportowego na YouTube.
Czytaj więcej