Wyniki wyszukiwania dla tagu - mccann-poland
ilość wyników: 14
Marcin Sosiński: Z Cannes w świat reklama

Odważne i niesztampowe projekty mogą powstawać tylko na silnych i trwałych fundamentach na linii agencja kreatywna - klient - mówi Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland.

Czytaj więcej
Jerzy Hołub, Mastercard: Próba zmieniania świata opinie

Ta nagroda to symbol - nie zwycięstwa w konkursie, ale tego, że nasze myśli i działania podążają we właściwym kierunku. O Tytanowym Lwie na Cannes Lions dla projektu "Gdzie zamieszkać" ("Where to Settle") mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

Czytaj więcej
"Gdzie zamieszkać" Mastercard i McCann Poland z Tytanowym Lwem w Cannes reklama

Projekt zdobył dziś także grand prix w kategorii "Cele zrównoważonego rozwoju", a wcześniej 7 Lwów na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes.

Czytaj więcej
Cannes Lions: McCann i Mastercard z kolejnym Lwem reklama

Dziś (23 czerwca) zostaną ogłoszone wyniki w kategoriach Good oraz Titanium.

Czytaj więcej
Cannes Lions: sześć Lwów dla projektu Mastercard i McCann reklama

13 nominacji i pierwsze sześć statuetek dla projektu Mastercard i McCann to jeden z największych sukcesów polskiej branży marketingowej w tym prestiżowym konkursie.

Czytaj więcej
Skąd? Dokąd? (9) marketing

W przedświątecznym tygodniu już w czwartek podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.

Czytaj więcej
Listy nominowanych w konkursach KTR i Innovation 2021 reklama

Tegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1327 zgłoszeń.

Czytaj więcej
Effie przedstawia nominowanych w 2021 reklama

Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.

Czytaj więcej
Wojciech Borowski i Krzysztof Kawa właścicielami McCann Poland reklama

Polski oddział McCann został przekształcony w agencję afiliowaną z siecią McCann.

Czytaj więcej
Ogilvy z Brązowym Lwem w Cannes za kampanię "Lego Green Instructions" [wideo] reklama

Na shortlistach festiwalu znalazł się również projekt agencji McCann Poland - "Chłopi 2050" oraz animacja "Start with connection" zrealizowana przez wrocławskie studio Juice.

Czytaj więcej