ilość wyników: 14
Odważne i niesztampowe projekty mogą powstawać tylko na silnych i trwałych fundamentach na linii agencja kreatywna - klient - mówi Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland.
Czytaj więcejTa nagroda to symbol - nie zwycięstwa w konkursie, ale tego, że nasze myśli i działania podążają we właściwym kierunku. O Tytanowym Lwie na Cannes Lions dla projektu "Gdzie zamieszkać" ("Where to Settle") mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.
Czytaj więcejProjekt zdobył dziś także grand prix w kategorii "Cele zrównoważonego rozwoju", a wcześniej 7 Lwów na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes.
Czytaj więcejDziś (23 czerwca) zostaną ogłoszone wyniki w kategoriach Good oraz Titanium.
Czytaj więcej13 nominacji i pierwsze sześć statuetek dla projektu Mastercard i McCann to jeden z największych sukcesów polskiej branży marketingowej w tym prestiżowym konkursie.
Czytaj więcejW przedświątecznym tygodniu już w czwartek podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejTegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1327 zgłoszeń.
Czytaj więcejJury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.
Czytaj więcejPolski oddział McCann został przekształcony w agencję afiliowaną z siecią McCann.
Czytaj więcejNa shortlistach festiwalu znalazł się również projekt agencji McCann Poland - "Chłopi 2050" oraz animacja "Start with connection" zrealizowana przez wrocławskie studio Juice.
Czytaj więcej