Wyniki wyszukiwania dla tagu - mcdonald-s
ilość wyników: 9

OOH bez kleju i papieru media-ooh

OOH bez kleju i papieru

Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.

Czytaj więcej
Branding jest dowiezioną obietnicą marketing

Branding jest dowiezioną obietnicą

- Gdyby trzeba było podzielić twoją firmę, co byś zatrzymał: majątek, halę produkcyjną i wyposażanie czy wypracowaną markę? To ostatnie? Świetnie! - pisze Dominika Wnuczyńska, project manager Rio Creativo

Czytaj więcej
McDonald’s reklamuje "mistrzowskie doznania" [wideo] reklama

McDonald’s reklamuje "mistrzowskie doznania" [wideo]

Za produkcję spotu autorstwa DDB & Tribal odpowiada Papaya Films.

Czytaj więcej
Orlen i 4F najbardziej kojarzone z zimowymi igrzyskami w Pjongczang marketing

Orlen i 4F najbardziej kojarzone z zimowymi igrzyskami w Pjongczang

W badaniu wspomaganej znajomości oficjalnych sponsorów ankietowani przez Starcom najtrafniej wskazali marki Samsung, Visa, Kia, Hyundai, LG oraz McDonald’s.

Czytaj więcej
Marketing przy piłce - kto robi to dobrze? opinie

Marketing przy piłce - kto robi to dobrze?

Marketing piłkarski jest niszą, która jest niedoceniana i nieznana. Czas najwyższy przestać traktować piłkę jako siedlisko chuliganerii, a zacząć patrzeć na nią okiem marketingowca. Szczególnie, że rynku jest wielu pomysłowych - często hobbystycznych - speców od różnego typu aktywacji.

Czytaj więcej
McDonald's reklamuje odświeżoną ofertę śniadaniową [wideo] marketing

McDonald's reklamuje odświeżoną ofertę śniadaniową [wideo]

Sieć przygotowała trzy nowe propozycje kajzerek śniadaniowych.

Czytaj więcej
McDonald’s pierwszym marketerem z reklamą na Instagram Stories w Polsce media-internet

McDonald’s pierwszym marketerem z reklamą na Instagram Stories w Polsce

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD i Digital Resolution (OMD Group), kreacja przygotowana została przez DDB & Tribal.

Czytaj więcej
Cannes: Jesteśmy (nie)potrzebni reklama

Cannes: Jesteśmy (nie)potrzebni

Miron Mironiuk, digital data & connections director, advisor to the board DDB Warszawa, podsumowuje najważniejszy festiwal reklamowy.

Czytaj więcej
Czas na KFC marketing

Czas na KFC

Marka od kilku lat nie wprowadzała wielu zmian i dziś musi gonić konkurencję. KFC wprowadza na rynek nowe produkty, nowy format restauracji, inicjuje kampanię reklamową i wdraża nowatorskie narzędzia promocji.

Czytaj więcej