ilość wyników: 45
Za kreację realizowanej w Holandii kampanii odpowiadają agencje TBWA\Neboko i TBWA\X.
Czytaj więcejPodsumowuje i prognozuje Katarzyna Czarnecka-Iwińska, business director, 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Czytaj więcejNaszą misją jest tworzenie najbezpieczniejszej platformy dla użytkowników, która będzie jednocześnie najefektywniejsza dla reklamodawców - przekonuje Rafał Drzewiecki, head of global business marketing, TikTok Central Europe.
Czytaj więcejSpot oceniają Hubert Pałkiewicz, media & communication strategy director w Euvic Media (Euvic Performance) oraz Mirek Skotarczyk, head of strategy, Communication Unlimited,
Czytaj więcejChcemy pracować dla klientów nieusatysfakcjonowanych obecną ofertą rynku, który skoncentrował się na oferowaniu dużej ilości serwisu i małej ilości pomysłów - wyjaśnia Jan Mirosław, były deputy creative director DDB Warszawa, który przez ostatnie lata odpowiadał za kreację dla McDonald's.
Czytaj więcejBurger King, McDonald's, Papa Johns i inne sieci restauracji ogłosiły wycofanie się z Rosji. Jednak za zamknięcie lokali odpowiadają lokalni przedsiębiorcy, a nie amerykańskie centrale sieci.
Czytaj więcejWprawdzie warto zobaczyć wszystkie spoty reklamowe prezentowane podczas Super Bowl, bo z każdego można się czegoś nauczyć, ale Maciej Kozina z VMLY&R w Nowym Jorku wybrał dla czytelników "MMP" pięć, które zasługują na szczególną uwagę.
Czytaj więcejPrzedstawiamy redakcyjny wybór najważniejszych wydarzeń 2021 roku.
Czytaj więcejOstatnio kierował działem strategy & creative w ramach 24/7Communication.
Czytaj więcejTo Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, IKEA, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung oraz Tyskie.
Czytaj więcej