Wyniki wyszukiwania dla tagu - mcdonald-s
ilość wyników: 50
Stanisław Trzciński: Świadomie dobrana muzyka przenosi góry marketing

Premierowo publikujemy rozmowę z dr Stanisławem Trzcińskim, autorem wydanej niedawno nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN książki "Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji". W druku rozmowa ukaże się w styczniowym wydaniu "Media Marketing Polska".

Czytaj więcej
Fokus na attention opinie

Czy jesteśmy gotowi na nowy paradygmat pomiaru efektywności kampanii online - zastanawia się Rafał Szafraniec, business & communication partner, OMD.

Czytaj więcej
Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki media-ooh

Billboardy straciły na znaczeniu? Nie. Rynek rośnie z każdym rokiem i nawet marki z wieloletnią tradycją, które do tej pory nie reklamowały się w ten sposób, stawiają swoje pierwsze wielkoformatowe banery - pisze Marcel Płoszczyński.

Czytaj więcej
Cannes Lions 2023: 180HB, DDB, McCann, Ogilvy i VMLY&R na short-listach reklama

Na LinkedIn i Facebooku “MMP" można śledzić relacje z festiwalu.

Czytaj więcej
Bogusław Linda zatańczył w reklamie nowego burgera McCrispy [wideo] reklama

Za kampanię odpowiada DDB Warsawa, a spot wyprodukowało studio Dobro.

Czytaj więcej
Uśmiechnięte twarze zastępują produkty w kampanii McDonald's reklama

Za kreację realizowanej w Holandii kampanii odpowiadają agencje TBWA\Neboko i TBWA\X.

Czytaj więcej
Najważniejsze wydarzenia i zjawiska w roku 2022 oraz przewidywania na rok 2023 marketing

Podsumowuje i prognozuje Katarzyna Czarnecka-Iwińska, business director, 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Czytaj więcej
Marka w świecie TikToka - rozmowa z Rafałem Drzewieckim media-internet

Naszą misją jest tworzenie najbezpieczniejszej platformy dla użytkowników, która będzie jednocześnie najefektywniejsza dla reklamodawców - przekonuje Rafał Drzewiecki, head of global business marketing, TikTok Central Europe.

Czytaj więcej
"Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's opinie

Spot oceniają Hubert Pałkiewicz, media & communication strategy director w Euvic Media (Euvic Performance) oraz Mirek Skotarczyk, head of strategy, Communication Unlimited,

Czytaj więcej
Jan Mirosław i Inez Kujda otworzyli agencję Pomysły reklama

Chcemy pracować dla klientów nieusatysfakcjonowanych obecną ofertą rynku, który skoncentrował się na oferowaniu dużej ilości serwisu i małej ilości pomysłów - wyjaśnia Jan Mirosław, były deputy creative director DDB Warszawa, który przez ostatnie lata odpowiadał za kreację dla McDonald's.

Czytaj więcej