Wyniki wyszukiwania dla tagu - mcdonald-s
ilość wyników: 27

Covid-celebryta i ćwiczenia ze sprawstwa media-inne

Covid-celebryta i ćwiczenia ze sprawstwa

"Pod kątem widoczności medialnej wirus osiągnął cel, który próbują wszelkimi możliwymi sposobami osiągnąć marki" - z prof. Małgorzatą Molędą-Zdziech rozmawiamy o nowych wyzwaniach dla mediów.

Czytaj więcej
Muzyka przekazuje wartości marki [wideo] marketing

Muzyka przekazuje wartości marki [wideo]

Różne są sposoby konsumpcji muzyki i środki dotarcia do odbiorców, ale w każdym pokoleniu wywołuje ona równie silne emocje. Marki mogą i powinny je wykorzystać. Muszą jednak robić to na podstawie spójnej strategii - mówią Michał Krajewski i Mateusz Szmigiero z agencji Cord Warsaw.

Czytaj więcej
Co nam zrobi pandemia - rozmowa z Jolantą Tkaczyk marketing

Co nam zrobi pandemia - rozmowa z Jolantą Tkaczyk

Marki środka, nie mające wyrazistego wizerunku, dobrego pozycjonowania i lojalnej bazy klientów, na pewno będą tracić na rzecz marek tańszych i dających konsumentom poczucie ukojenia - mówi Jolanta Tkaczyk, ekspertka z Akademii Leona Koźmińskiego.

Czytaj więcej
McDonald's rozdziela złote łuki w Brazylii reklama

McDonald's rozdziela złote łuki w Brazylii

Akcja wymyślona przez agencję DPZ&T z São Paulo ma zachęcać ludzi do utrzymywania bezpiecznego dystansu podczas epidemii koronawirusa.

Czytaj więcej
McMiliony [wideo] kultywator-branzowy

McMiliony [wideo]

Sześcioodcinkowy serial dokumentalny HBO ogląda się jak najlepszy kryminał.

Czytaj więcej
Wydać parę zeta na Zeta - warto? O nowym pokoleniu rozmowa X-a z Y-grekiem marketing

Wydać parę zeta na Zeta - warto? O nowym pokoleniu rozmowa X-a z Y-grekiem

Zetki - bezmyślne dzbany czy poważna grupa na rynku po względem siły zakupu? Wokół nich krąży wiele legend. Mówi się o nich: pokolenie klapek, pokolenie All Inclusive, pokolenie IKEA, pokolenie nierobów, digitarianie, postmillenialsi czy pokolenie C. Jaka jest jednak prawda?

Czytaj więcej
Cord pierwszą firmą audio brandingu w Polskim Klubie Brandingu SAR marketing

Cord pierwszą firmą audio brandingu w Polskim Klubie Brandingu SAR

To 21. firma dołączająca do tego klubu - sekcji Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Czytaj więcej
Hej Siri, jak brzmi moja marka? opinie

Hej Siri, jak brzmi moja marka?

W cyklu "Tylko w MMPOnline" tym razem naszym gościem jest Michał Krajewski, Head of Music w CORD Warsaw, który zastanawia się jakie warunki muszą być spełnione, by muzyczne i dźwiękowe doświadczenia konsumenta związane z marką przynosiły długofalowe efekty.

Czytaj więcej
Jak McDonald's zbudował w Gdańsku śnieżną zjeżdżalnię [wideo] reklama

Jak McDonald's zbudował w Gdańsku śnieżną zjeżdżalnię [wideo]

Projekt realizowały agencja DDB Warszawa i studio Papaya Films.

Czytaj więcej
Polak bezmięsny marketing

Polak bezmięsny

Mijający rok bez wątpienia należy do trendu wege. Chociaż odchodzenie od mięsa na rzecz roślinnych alternatyw w żywieniu na polskich talerzach nie odbywa się masowo, to już trend ten ma znaczenie dla firm FMCG.

Czytaj więcej