Wyniki wyszukiwania dla tagu - mcdonald-s
ilość wyników: 35
Sebastian Jurczek jako executive producer w Papaya Films [wideo] reklama

Jurczek pracował przy kilkuset produkcjach, ostatnio m.in. dla marek takich jak McDonald's, ING, PKO BP, Volkswagen, Lech Music i Play.

Czytaj więcej
54 kampanie nagrodzone na Effie Awards marketing

Grand prix otrzymała kampania "Żabka - mały wielki sklep".

Czytaj więcej
Wavemaker: Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie COVID-19 marketing

Wsparcie niesione przez marki w walce z pandemią Wavemaker analizował przy okazji badania aktywizmu marek.

Czytaj więcej
Spot Tiger Energy Drink na czele lipcowego YouTube Ads Leaderboard [wideo] reklama

Drugie miejsce zajął spot sieci komórkowej Play, a trzecie wideo z serii MediaMarkt "Lato z Zenkiem".

Czytaj więcej
Loteria Tiger Energy Drink najpopularniejszym spotem na YouTube w czerwcu [wideo] media-internet

W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za czerwiec 2020 r. drugie miejsce zajął spot Rafała Trzaskowskiego, a trzecie - wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.

Czytaj więcej
Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w najnowszej kampanii McDonald's [wideo] reklama

Legenda radia spotyka się z jednym z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia.

Czytaj więcej
Michał Dubisz, Bolt Food: Staramy się rozumieć naszych partnerów marketing

Nasza firma rozwinęła się dzięki nastawieniu na efektywność i rozumieniu potrzeb naszych partnerów: kierowców, kurierów i restauracji - mówi Michał Dubisz, manager operacyjny w Bolt Food

Czytaj więcej
Spoty ING i Rossmanna na czele YouTube Ads Leaderboard w kwietniu i maju [wideo] reklama

W zestawieniu najpopularniejszych spotów dominują nawiązania do tematyki bezpieczeństwa i pandemii koronawirusa.

Czytaj więcej
Covid-celebryta i ćwiczenia ze sprawstwa media-inne

"Pod kątem widoczności medialnej wirus osiągnął cel, który próbują wszelkimi możliwymi sposobami osiągnąć marki" - z prof. Małgorzatą Molędą-Zdziech rozmawiamy o nowych wyzwaniach dla mediów.

Czytaj więcej
Muzyka przekazuje wartości marki [wideo] marketing

Różne są sposoby konsumpcji muzyki i środki dotarcia do odbiorców, ale w każdym pokoleniu wywołuje ona równie silne emocje. Marki mogą i powinny je wykorzystać. Muszą jednak robić to na podstawie spójnej strategii - mówią Michał Krajewski i Mateusz Szmigiero z agencji Cord Warsaw.

Czytaj więcej