ilość wyników: 55
Koncerny z branż FMCG i fast food działające w Rosji znalazły się pod silną presją ze strony światowej opinii publicznej w związku z wojną na Ukrainie pochłaniająca coraz więcej ofiar cywilnych.
Czytaj więcejW corocznym rankingu efektywności najwyższą pozycję zajął McCann.
Czytaj więcejKampania "Change a little, change a lot" przekonuje, że sieć fast food dba o ludzi, rolnictwo i przyszłość naszej planety.
Czytaj więcejJury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.
Czytaj więcejDziałania obejmują mi.in. telewizję, internet, OOH i kina.
Czytaj więcejPracownik McDonald’s o pseudonimie Babcia powraca.
Czytaj więcejDo aktorskiego duetu dołącza koń.
Czytaj więcejAktorzy zakładają się, który zna się bardziej na burgerach.
Czytaj więcejW czołówce raportu Boston Consulting Group są tak jak przed rokiem, tylko w innej kolejności - Apple, Alphabet i Amazon. Imponujący awans (o 42 pozycje, na 6. miejsce) zanotował chiński Huawei.
Czytaj więcejNajwiększa zmiana, jakiej sieć dokonała w burgerach od ponad 20 lat, komunikowana jest w kampanii przygotowanej przez agencje DDB i Isobar Polska.
Czytaj więcej