Wyniki wyszukiwania dla tagu - media-expert
ilość wyników: 9
Tomasz Woźniak: Temu konsekwentnie stawia na marketing produktowy opinie

CEO i partner w Future Mind o szybko umacniającej się na polskim rynku e-commerce pozycji chińskiej platformy Temu.

Czytaj więcej
Samsung, Biedronka, Bosch, Allegro i Media Expert - pierwsze marki w Polsce z tytułem Best Brands marketing

"Oscary marketingu" wręczono podczas gali, która odbyła się 15 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem rankingu oraz wydarzenia są Group One i GfK Polonia.

Czytaj więcej
Gang Swojaków Biedronki dominuje we wrześniowym YouTube Ads Leaderboard [wideo] reklama

Spoty promujące nowe maskotki Biedronki przygotowała agencja Duda Polska.

Czytaj więcej
Reklama radiowa odrobiła pandemiczne straty media-radio

Wydatki reklamowe na radio wyniosły w 1. półroczu br. 351 mln zł, o 3,6% więcej niż w 1. półroczu 2019 r. - wynika z raportu przygotowanego przez porozumienie czterech nadawców radiowych I Love Radio na podstawie danych netto Publicis Groupe.

Czytaj więcej
Na AGD Polacy wydają już 13,6 mld zł marketing

Pomimo pandemii w ub.r. rynek wzrósł o ponad 14%.

Czytaj więcej
Elektroklapa opinie

Jeśli ktoś myśli, że z polską kreacją coś jest nie tak, to po poznaniu ostatnich kampanii elektormarketów nabierze pewności, więcej - stwierdzi, że jest bardzo źle.

Czytaj więcej
73% internautów robi zakupy online według raportu "E-commerce w Polsce 2020" marketing

Z 8. edycji raportu przygotowanego przez Gemius wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej wynika też m.in., że aż 92% badanych w wieku 15-24 lat robi e-zakupy przez telefon.

Czytaj więcej
Ponad 1,72 mln widzów pierwszej edycji Ekstraklasa Games marketing

Mecze z fazy ligowej i finału największego w historii turnieju gry FIFA w Polsce były transmitowane w Polsat Games, a także online - na kanałach Twitch, YouTube i Facebook.

Czytaj więcej
Instytut Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w okresie świątecznym reklama

W grudniu największy budżet na reklamę przeznaczyła branża handlowa, a marką, która zainwestowała najwięcej był Media Expert (54,5 mln zł).

Czytaj więcej