ilość wyników: 9
CEO i partner w Future Mind o szybko umacniającej się na polskim rynku e-commerce pozycji chińskiej platformy Temu.
Czytaj więcej"Oscary marketingu" wręczono podczas gali, która odbyła się 15 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem rankingu oraz wydarzenia są Group One i GfK Polonia.
Czytaj więcejSpoty promujące nowe maskotki Biedronki przygotowała agencja Duda Polska.
Czytaj więcejWydatki reklamowe na radio wyniosły w 1. półroczu br. 351 mln zł, o 3,6% więcej niż w 1. półroczu 2019 r. - wynika z raportu przygotowanego przez porozumienie czterech nadawców radiowych I Love Radio na podstawie danych netto Publicis Groupe.
Czytaj więcejPomimo pandemii w ub.r. rynek wzrósł o ponad 14%.
Czytaj więcejJeśli ktoś myśli, że z polską kreacją coś jest nie tak, to po poznaniu ostatnich kampanii elektormarketów nabierze pewności, więcej - stwierdzi, że jest bardzo źle.
Czytaj więcejZ 8. edycji raportu przygotowanego przez Gemius wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej wynika też m.in., że aż 92% badanych w wieku 15-24 lat robi e-zakupy przez telefon.
Czytaj więcejMecze z fazy ligowej i finału największego w historii turnieju gry FIFA w Polsce były transmitowane w Polsat Games, a także online - na kanałach Twitch, YouTube i Facebook.
Czytaj więcejW grudniu największy budżet na reklamę przeznaczyła branża handlowa, a marką, która zainwestowała najwięcej był Media Expert (54,5 mln zł).
Czytaj więcej