ilość wyników: 128
Wskaźnik AdStock w przypadku kampanii w OOH to 50%.
Czytaj więcejTwarzą kampanii, za którą odpowiada agencja Przestrzeń, jest nowa ambasadorka Decathlonu - mistrzyni paraolimpijska Róża Kozakowska.
Czytaj więcejCelem jest przybliżenie polskim konsumentom marki Klarna oraz oferowanego produktu “Zapłać za 30 dni", a także edukacja klientów w zakresie korzystania z płatności odroczonych i ich zalet.
Czytaj więcejWśród zwycięzców MediaCom New York, marki L'Enfant Bleu, Pedigree i Ally oraz kampania "Undercover Avatar" dla L'Enfant Bleu.
Czytaj więcejOceniają: Maciej Bojda, senior creative, 19 Południk i Maciej Maciejewski, co-founder, Spin Off Agency.
Czytaj więcejZamykamy kolejny rok, z kolejną mutacją COVID-19. Mimo pandemii w przetargach na obsługę mediową działo się sporo.
Czytaj więcejPremiera dziś - w Mikołajki. To pierwsza produkcja audio o takiej skali stworzona przez markę.
Czytaj więcejSztuczyński w GroupM zastępuje Zuzannę Gębkę, która przechodzi na stronę klienta.
Czytaj więcejPrzez ostatnie trzy lata związany był z Zalando.
Czytaj więcejSpoty promujące nowe maskotki Biedronki przygotowała agencja Duda Polska.
Czytaj więcej