ilość wyników: 8
W niecałe pół roku po debiucie w Polsce Disney+ ma 4. miejsce w gronie wszystkich serwisów wybieranych przez dzieci i 2. miejsce wśród serwisów SVoD w tej grupie odbiorców.
Czytaj więcejZ badania MediaFarm i Zymetrii wynika, że modele spędzania wolnego czasu polskich dzieci z małych i dużych ośrodków prawie się nie różnią; telewizja nadal traci zasięg w populacji dzieci, zaś dynamicznie rosną SmartTV oraz SVoD.
Czytaj więcejJuż niemal połowa z nich korzysta z płatnego VoD, a wśród dzieci w wieku 7-12 lat ponad połowa korzysta z internetu na własnym smartfonie.
Czytaj więcejKidoz to sieć mobilnej reklamy skierowanej do najmłodszych.
Czytaj więcejObecne pokolenie dzieci nie pamięta czasów bez internetu, wszechobecnych gier i wi-fi. To pierwsi, prawdziwi "digital natives". Przyzwyczajeni do tego, że cyfrowa rozrywka jest zawsze dostępna, bez ramówek i długich przerw na reklamy, często nie do nich kierowane - pisze Tomasz Bruss, CEO Mediafarm.
Czytaj więcejZe smartfonów korzysta już 73% dzieci w wieku 3-12 lat. Spada popularność telewizji, dzieci znacznie więcej czasu przeznaczają w sumie na gaming i wideo w sieci - wynika z badania zrealizowanego przez Zymetrię na zlecenie MediaFarm.
Czytaj więcej27 kwietnia w Novotel Warszawa Centrum odbyła się druga edycja konferencji zorganizowanej przez miesięcznik "Media & Marketing Polska". Tematem przewodnim był content marketing i inne efektywne formy reklamowe.
Czytaj więcejSmart TV nie zawojowało rynku reklamowego, wciąż ma jednak potencjał, by to uczynić.
Czytaj więcej