Wyniki wyszukiwania dla tagu - mediahub
ilość wyników: 10
Publicis Groupe Grupą Mediową Roku, 180heartbeats Jung v. Matt Agencją Reklamową Roku media-inne

Redakcja "Media Marketing Polska" przyznała swoje doroczne nagrody. W tym roku mamy też wyróżnienia dla 15 agencji.

Czytaj więcej
Skąd? Dokąd? (9) marketing

W przedświątecznym tygodniu już w czwartek podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.

Czytaj więcej
Skąd dokąd (3) marketing

Trzeci odcinek cyklu, w którym przedstawiamy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.

Czytaj więcej
Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio] media-inne

Agencje mediowe coraz częściej podejmują temat konieczności zmiany emisji reklam na bardziej eko. Choć praktyki te dopiero raczkują, to na rynku można usłyszeć coraz więcej głosów na temat konieczności ograniczenia emisji CO2 przez branżę reklamową.

Czytaj więcej
Nosowska promuje konkurs ING dla start-upów i młodych naukowców reklama

Realizacja kampanii: Gong i MediaHub.

Czytaj więcej
Lucyna Koba w Nielsenie marketing

Przechodzi z RTB House.

Czytaj więcej
TVP odmawia emisji spotu marki Yes [wideo] reklama

Kampania "Jestem kobietą" stworzona przez 180heartbeats będzie realizowana w Polsce i w Czechach.

Czytaj więcej
Agencja Opus B z partnerami przygotowała  raport o współczesnej polskiej matce marketing

Partnerzy projektu to dom mediowy MediaHub i Instytut Badań Pollster.

Czytaj więcej
Nowa formuła pracy biurowej - ankieta opinie

Z powrotami do biur po pierwszych falach pandemii koronawirusa jest jak z powrotami do szkół. Sytuacja zmienia się z tygodnia na tydzień. Jakie plany z mają przedstawiciele domów mediowych? Niemal wszystko wskazuje na to, że wiele się zmieni i to na korzyść dla pracowników agencji.

Czytaj więcej
Domy mediowe nie wierzą w negatywne skutki "lex TVN" dla rynku reklamy media-tv

Dzisiaj problemem jest raczej brak inventory reklamowego w stacjach telewizyjnych. Niektórzy eksperci z branży mówią jednak o konsekwencjach ewentualnego końca nadawania naziemnego stacji TVN i TVN7 czy o wyższych udziałach kanałów informacyjnych w czasie kryzysów politycznych.

Czytaj więcej