ilość wyników: 14
Unijne regulacje i rządowe decyzje mają nas prowadzić ku bardziej zrównoważonej gospodarce. Jej częścią jest również rynek reklamowy i będzie on zmuszony wypełniać różne zobowiązania. To dopiero początek zmian. A już się okazuje, że reklama nigdy nie będzie zeroemisyjna.
Czytaj więcejW tradycyjnej noworocznej sondzie swoimi przemyśleniami podzielili się z "MMP": Izabela Albrychiewicz (GroupM), Michał Ryszkiewicz (Altavia Kamikaze + K2), Maciej Niepsuj (Mediahub), Krystian Botko (Anystar), Anna Nowak (Dentsu Creative), Miłosz Jacyna (Havas Play).
Czytaj więcejZenith w Polsce nie mógł stanąć do walki o budżet mediowy Carlsberga przez stałą obsługę Kompanii Piwowarskiej. Z dużym wstydem musi mierzyć się Shell - trwają bojkoty wokół tego postępowania i agencje chcąc nie chcąc z niego rezygnują.
Czytaj więcejJego oficjalna funkcja to associate director & enterprise development.
Czytaj więcejRedakcja "Media Marketing Polska" przyznała swoje doroczne nagrody. W tym roku mamy też wyróżnienia dla 15 agencji.
Czytaj więcejW przedświątecznym tygodniu już w czwartek podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejTrzeci odcinek cyklu, w którym przedstawiamy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejAgencje mediowe coraz częściej podejmują temat konieczności zmiany emisji reklam na bardziej eko. Choć praktyki te dopiero raczkują, to na rynku można usłyszeć coraz więcej głosów na temat konieczności ograniczenia emisji CO2 przez branżę reklamową.
Czytaj więcejRealizacja kampanii: Gong i MediaHub.
Czytaj więcej