ilość wyników: 10
Redakcja "Media Marketing Polska" przyznała swoje doroczne nagrody. W tym roku mamy też wyróżnienia dla 15 agencji.
Czytaj więcejW przedświątecznym tygodniu już w czwartek podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejTrzeci odcinek cyklu, w którym przedstawiamy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejAgencje mediowe coraz częściej podejmują temat konieczności zmiany emisji reklam na bardziej eko. Choć praktyki te dopiero raczkują, to na rynku można usłyszeć coraz więcej głosów na temat konieczności ograniczenia emisji CO2 przez branżę reklamową.
Czytaj więcejRealizacja kampanii: Gong i MediaHub.
Czytaj więcejKampania "Jestem kobietą" stworzona przez 180heartbeats będzie realizowana w Polsce i w Czechach.
Czytaj więcejPartnerzy projektu to dom mediowy MediaHub i Instytut Badań Pollster.
Czytaj więcejZ powrotami do biur po pierwszych falach pandemii koronawirusa jest jak z powrotami do szkół. Sytuacja zmienia się z tygodnia na tydzień. Jakie plany z mają przedstawiciele domów mediowych? Niemal wszystko wskazuje na to, że wiele się zmieni i to na korzyść dla pracowników agencji.
Czytaj więcejDzisiaj problemem jest raczej brak inventory reklamowego w stacjach telewizyjnych. Niektórzy eksperci z branży mówią jednak o konsekwencjach ewentualnego końca nadawania naziemnego stacji TVN i TVN7 czy o wyższych udziałach kanałów informacyjnych w czasie kryzysów politycznych.
Czytaj więcej