Wyniki wyszukiwania dla tagu - meta
ilość wyników: 28
Co nowego w social mediach (27) media-internet

Platformy mediów społecznościowych nigdy nie odpoczywają, nieustająco testują lub wprowadzają nowe funkcje i funkcjonalności - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Samsung, Biedronka, Bosch, Allegro i Media Expert - pierwsze marki w Polsce z tytułem Best Brands marketing

"Oscary marketingu" wręczono podczas gali, która odbyła się 15 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem rankingu oraz wydarzenia są Group One i GfK Polonia.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (26) media-internet

Jak co tydzień, nie zabraknie nowości i testów, które wprowadzają na rynki najwięksi gracze social mediowi - zapewnia Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (24) media-internet

Rękę na pulsie social mediów trzyma Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Przewodnik marketingowy Meta: o czym pamiętać, planując świąteczne kampanie? marketing

Dbanie o preferencje konsumentów, ich zaangażowanie i automatyzację procesu zakupowego to niektóre z kluczowych kwestii.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (23) media-internet

Kolejną porcję nowości co tydzień zapewnia nam Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (22) media-internet

Aplikacje social mediowe prześcigają się w testowaniu i wprowadzaniu przeróżnych funkcji, które mają ulepszyć proces zakupowy online - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (21) media-internet

W najnowszym odcinku cyklu Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, pokazuje m.in. jak platformy społecznościowe rozwijają narzędzia zakupowe w aplikacjach, a także ułatwiają prowadzenie działań marketingowych.

Czytaj więcej
Reklama cyfrowa przynosi marce długofalowe korzyści [badanie] reklama

Badania zostały przeprowadzone przez firmy Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie Meta.

Czytaj więcej
Od gamingu do metaverse marketing

O jednym z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym piszą Piotr Bombol i Wojciech Grzegorzyca z agencji Gameset (LTTM).

Czytaj więcej