ilość wyników: 11
Kampania, wykorzystująca znany mechanizm sprawdzania, czy odbiorca nie jest robotem, została przygotowana przez agencję Artplan.
Czytaj więcejObszar obejmuje "CoJestGrane24", kulturę w "Gazecie Wyborczej", Centrum Premier Czerska 8/10 oraz wideo dziennika.
Czytaj więcejGrupa Polsat przejęła za 103 mln zł kanały telewizyjne ZPR Media. Jednocześnie Cyfrowy Polsat złożył zlecenia nabycia pakietu ok. 32 proc. akcji Netii.
Czytaj więcejNadal niewiele ponad jedna trzecia polskich internautów wie o poszerzeniu oferty naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z badania agencji.
Czytaj więcejNa jego dotychczasowe stanowisko dyrektora biznesu internetowego czasopism Agory awansowała Wioleta Deptuła.
Czytaj więcejTablety to wielka nadzieja prasy, ale trendy w sprzedaży urządzeń nie są sprzymierzeńcem wydawców. Popyt na tablety nieco zmalał, mniej popularne są modele 10-calowe, maleje udział Apple. Prasa może jednak wciąż wykorzystać swoją szansę.
Czytaj więcejPrzychody Grupy Agora w III kwartale br. wzrosły o 1,7 proc. Spółka deklaruje, że to efekt skutecznego wykorzystania poprawy koniunktury na rynku reklamy w III kwartale br.
Czytaj więcejDzięki zmianie modelu dystrybucji gazety Agora chce lepiej wykorzystać jej możliwości reklamowe.
Czytaj więcejCo chwila z Agorą rozstają się kolejni menedżerowie. Także ci z długą historią.
Czytaj więcejTeam pod przewodnictwem Jana Majle, szefa kreacji Ogilvy & Mather, zaangazowal media do udzialu w akcji. Zeby uswiadomic, jak wazne jest stosowanie znakow diakrytycznych, pozyskali wsparcie w radiu, telewizji, portalach internetowych, prasie i wsrod polskich artystow.
Czytaj więcej