Wyniki wyszukiwania dla tagu - metro
ilość wyników: 11

"Metro" w Brazylii wykorzystuje captcha do walki z fake news [wideo] reklama

"Metro" w Brazylii wykorzystuje captcha do walki z fake news [wideo]

Kampania, wykorzystująca znany mechanizm sprawdzania, czy odbiorca nie jest robotem, została przygotowana przez agencję Artplan.

Czytaj więcej
Joanna Parczyńska wydawcą obszaru Kultura i multimedia "Gazety Wyborczej" media-prasa

Joanna Parczyńska wydawcą obszaru Kultura i multimedia "Gazety Wyborczej"

Obszar obejmuje "CoJestGrane24", kulturę w "Gazecie Wyborczej", Centrum Premier Czerska 8/10 oraz wideo dziennika.

Czytaj więcej
Wielkie zakupy Posatu media-tv

Wielkie zakupy Posatu

Grupa Polsat przejęła za 103 mln zł kanały telewizyjne ZPR Media. Jednocześnie Cyfrowy Polsat złożył zlecenia nabycia pakietu ok. 32 proc. akcji Netii.

Czytaj więcej
MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów media-tv

MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów

Nadal niewiele ponad jedna trzecia polskich internautów wie o poszerzeniu oferty naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z badania agencji.

Czytaj więcej
Maciej Nowak dyrektorem ds. biznesu e-commerce w Agorze media-internet

Maciej Nowak dyrektorem ds. biznesu e-commerce w Agorze

Na jego dotychczasowe stanowisko dyrektora biznesu internetowego czasopism Agory awansowała Wioleta Deptuła.

Czytaj więcej
Koniec magii iPada? marketing

Koniec magii iPada?

Tablety to wielka nadzieja prasy, ale trendy w sprzedaży urządzeń nie są sprzymierzeńcem wydawców. Popyt na tablety nieco zmalał, mniej popularne są modele 10-calowe, maleje udział Apple. Prasa może jednak wciąż wykorzystać swoją szansę.

Czytaj więcej
Większe przychody Agory media-prasa

Większe przychody Agory

Przychody Grupy Agora w III kwartale br. wzrosły o 1,7 proc. Spółka deklaruje, że to efekt skutecznego wykorzystania poprawy koniunktury na rynku reklamy w III kwartale br.

Czytaj więcej
"Metro" stawia na targetowanie media-prasa

"Metro" stawia na targetowanie

Dzięki zmianie modelu dystrybucji gazety Agora chce lepiej wykorzystać jej możliwości reklamowe.

Czytaj więcej
Na agorze coraz puściej opinie

Na agorze coraz puściej

Co chwila z Agorą rozstają się kolejni menedżerowie. Także ci z długą historią.

Czytaj więcej
Język polski jest ą-ę opinie

Język polski jest ą-ę

Team pod przewodnictwem Jana Majle, szefa kreacji Ogilvy & Mather, zaangazowal media do udzialu w akcji. Zeby uswiadomic, jak wazne jest stosowanie znakow diakrytycznych, pozyskali wsparcie w radiu, telewizji, portalach internetowych, prasie i wsrod polskich artystow.

Czytaj więcej