Wyniki wyszukiwania dla tagu - microsoft
ilość wyników: 43
IBM dołącza do Deklaracji Klimatycznej Amazona marketing

Stawia sobie nawet ambitniejszy cel niż Climate Pledge: osiągnięcie zerowej emisji gazów cieplarnianych do 2030 r.

Czytaj więcej
Bill Gates: Jak ocalić świat od katastrofy klimatycznej? marketing

Premiera najnowszej książki założyciela Microsoftu i jednego z największych filantropów odbyła się 16 lutego równocześnie w Polsce i na całym świecie.

Czytaj więcej
Chmura Krajowa i SalesTube łączą siły marketing

Celem partnerstwa jest wspólne oferowanie produktów Google Cloud oraz Google Marketing Platform.

Czytaj więcej
Flexera: połowa firm zwiększy wydatki na IT w 2021 r. marketing

Wielkimi wygranymi będą usługi chmurowe i liderzy w tym obszarze: Microsoft Azure i Amazon Web Services.

Czytaj więcej
Magdalena Kasiewicz w zarządzie Microsoftu marketing

Powrót po kilku miesiącach w Reckitt Benckiser.

Czytaj więcej
Instagram Reels chce powtórzyć sukces TikToka marketing

Wśród marek testujących nowe narzędzie są Dunkin Donuts, Maybelline, Red Bull, Louis Vuitton i Sephora.

Czytaj więcej
Rafał Albin dyrektorem marketingu Microsoftu marketing

Zastąpi na tym stanowisku Anielę Hejnowską.

Czytaj więcej
Huawei wchodzi do top 10 najbardziej innowacyjnych firm na świecie marketing

W czołówce raportu Boston Consulting Group są tak jak przed rokiem, tylko w innej kolejności - Apple, Alphabet i Amazon. Imponujący awans (o 42 pozycje, na 6. miejsce) zanotował chiński Huawei.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: LinkedIn media-internet

Algorytm LinkedIna podpowiada, że sukces na tej platformie, podobnie jak w biznesie, polega na budowaniu wartościowych relacji. Jego osiągnięcie wymaga długotrwałej i regularnej pracy - pisze Aleksandra Witkowska, social media strategist w agencji Arskom.

Czytaj więcej
Aplikacja "Kwarantanna domowa" pod lupą. TakeTask odpowiada na wątpliwości branży i użytkowników marketing

W aplikacji - obowiązkowej dla osób objętych kwarantanną - zarejestrowano ponad 300 tys. kont. Odpowiadająca za oprogramowanie spółka TakeTask tłumaczy, dlaczego wcześniej nie reagowała na krytyczne głosy mediów, branży i samych użytkowników.

Czytaj więcej