Wyniki wyszukiwania dla tagu - microsoft
ilość wyników: 26

Shopper Day 2018 marketing

Shopper Day 2018

Konferencję o nowych narzędziach w shopper marketingu, lojalności i e-commerce zorganizował "Media & Marketing Polska" wraz z "Handlem".

Czytaj więcej
Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji Shopper Day marketing

Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji Shopper Day

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Czytaj więcej
Żabka i Microsoft prezentują "sklep jutra" marketing

Żabka i Microsoft prezentują "sklep jutra"

Sztuczna inteligencja ma pomóc zarządzać procesem zakupowym na każdym etapie.

Czytaj więcej
Surface Go będzie konkurować z iPadem marketing

Surface Go będzie konkurować z iPadem

Microsoft wprowadzi na rynek najlżejszy i najtańszy tablet tej klasy w swej historii.

Czytaj więcej
Jakub Barzak marketing managerem w Storytel marketing

Jakub Barzak marketing managerem w Storytel

Wcześniej pracował w Young & Rubicam, gdzie jako business director odpowiadał za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach.

Czytaj więcej
Nokia powraca w mocnym stylu reklama

Nokia powraca w mocnym stylu

Marka ma być stale obecna w mediach - za obsługę jej budżetu reklamowego w Polsce odpowiadają Saatchi & Saatchi oraz Mindshare.

Czytaj więcej
Krystyna Czubówna prezentuje innowacyjną mysz Microsoftu marketing

Krystyna Czubówna prezentuje innowacyjną mysz Microsoftu

Microsoft Arc Mouse i Surface Arc Mouse już na polskim rynku.

Czytaj więcej
Oddałem Surface Pro w ręce profesjonalnego grafika. Wnioski? Microsoftowi w końcu się udało PROMOCJA

Oddałem Surface Pro w ręce profesjonalnego grafika. Wnioski? Microsoftowi w końcu się udało

Spędziłem już blisko miesiąc z Surface Pro 2017 i sprawdziłem prawie wszystko… prócz kluczowej kwestii. Jak nowa maszyna Microsoftu spisuje się w zadaniach graficznych, do których została stworzona? By się o tym przekonać, oddałem ją w ręce profesjonalnego grafika.

Czytaj więcej
4 - 1 = 4 opinie

4 - 1 = 4

WPP zmienia strategię prowadzenia biznesu mediowego. MEC połączy się z Maxusem. Na znaczeniu ma zyskiwać Essence.

Czytaj więcej
Zenith: 20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka media-inne

Zenith: 20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka

Agencja publikuje nowy raport "Top Thirty Global Media Owners".

Czytaj więcej