Wyniki wyszukiwania dla tagu - microsoft
ilość wyników: 36
Huawei wchodzi do top 10 najbardziej innowacyjnych firm na świecie marketing

W czołówce raportu Boston Consulting Group są tak jak przed rokiem, tylko w innej kolejności - Apple, Alphabet i Amazon. Imponujący awans (o 42 pozycje, na 6. miejsce) zanotował chiński Huawei.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: LinkedIn media-internet

Algorytm LinkedIna podpowiada, że sukces na tej platformie, podobnie jak w biznesie, polega na budowaniu wartościowych relacji. Jego osiągnięcie wymaga długotrwałej i regularnej pracy - pisze Aleksandra Witkowska, social media strategist w agencji Arskom.

Czytaj więcej
Aplikacja "Kwarantanna domowa" pod lupą. TakeTask odpowiada na wątpliwości branży i użytkowników marketing

W aplikacji - obowiązkowej dla osób objętych kwarantanną - zarejestrowano ponad 300 tys. kont. Odpowiadająca za oprogramowanie spółka TakeTask tłumaczy, dlaczego wcześniej nie reagowała na krytyczne głosy mediów, branży i samych użytkowników.

Czytaj więcej
Satya Nadella Człowiekiem Roku 2019 według "Financial Times" marketing

Trzeci CEO w historii Microsoftu wyciągnął firmę z zapaści i imponująco zwiększył jej wartość rynkową.

Czytaj więcej
Posłuchaj co w Handlu media-internet

Redakcja miesięcznika "Handel" i portalu handelextra.pl ruszyła właśnie z podcastami, w których usłyszycie o FMCG i rynku detalicznym: o tym, co aktualnie zajmuje te branże i garść inspiracji na przyszłość.

Czytaj więcej
Grzegorz Sulich dyrektorem ds. technologii w BBDO Warszawa i Molecular BBDO reklama

BBDO Molecular zamierza otworzyć biura w Singapurze, Chicago i Londynie.

Czytaj więcej
Afera, której nie było? opinie

Paradoksalnie z tzw. afery szpiegowskiej Huawei może wyjść silniejszy niż przed całym zamieszaniem.

Czytaj więcej
Samsung i Microsoft zacieśnią partnerstwo marketing

Celem jest lepsze łączenie smartfonów z komputerami.

Czytaj więcej
Udany event? Po pierwsze kontekst, po drugie technologia marketing

Chociaż jedna z pierwszych definicji eventu powstała we wczesnych latach dziewięćdziesiątych, jej podstawowe założenia pozostają bez zmian. Nadal jest to wydarzenie wyjątkowe, jednorazowe i wyraźnie odmienne od codziennych aktywności. - pisze Anna Nowak, creative technology expert, Dentsu X.

Czytaj więcej
Facebook udostępniał dane użytkowników ponad 150 firmom marketing

Z dokumentów, do których dotarł "New York Times", wynika, że były wśród nich m.in. Amazon, Netflix, Spotify i Microsoft.

Czytaj więcej