Wyniki wyszukiwania dla tagu - microsoft
ilość wyników: 30

Afera, której nie było? opinie

Afera, której nie było?

Paradoksalnie z tzw. afery szpiegowskiej Huawei może wyjść silniejszy niż przed całym zamieszaniem.

Czytaj więcej
Samsung i Microsoft zacieśnią partnerstwo marketing

Samsung i Microsoft zacieśnią partnerstwo

Celem jest lepsze łączenie smartfonów z komputerami.

Czytaj więcej
Udany event? Po pierwsze kontekst, po drugie technologia marketing

Udany event? Po pierwsze kontekst, po drugie technologia

Chociaż jedna z pierwszych definicji eventu powstała we wczesnych latach dziewięćdziesiątych, jej podstawowe założenia pozostają bez zmian. Nadal jest to wydarzenie wyjątkowe, jednorazowe i wyraźnie odmienne od codziennych aktywności. - pisze Anna Nowak, creative technology expert, Dentsu X.

Czytaj więcej
Facebook udostępniał dane użytkowników ponad 150 firmom marketing

Facebook udostępniał dane użytkowników ponad 150 firmom

Z dokumentów, do których dotarł "New York Times", wynika, że były wśród nich m.in. Amazon, Netflix, Spotify i Microsoft.

Czytaj więcej
Shopper Day 2018 marketing

Shopper Day 2018

Konferencję o nowych narzędziach w shopper marketingu, lojalności i e-commerce zorganizował "Media & Marketing Polska" wraz z "Handlem".

Czytaj więcej
Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji Shopper Day marketing

Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji Shopper Day

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Czytaj więcej
Żabka i Microsoft prezentują "sklep jutra" marketing

Żabka i Microsoft prezentują "sklep jutra"

Sztuczna inteligencja ma pomóc zarządzać procesem zakupowym na każdym etapie.

Czytaj więcej
Surface Go będzie konkurować z iPadem marketing

Surface Go będzie konkurować z iPadem

Microsoft wprowadzi na rynek najlżejszy i najtańszy tablet tej klasy w swej historii.

Czytaj więcej
Jakub Barzak marketing managerem w Storytel marketing

Jakub Barzak marketing managerem w Storytel

Wcześniej pracował w Young & Rubicam, gdzie jako business director odpowiadał za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach.

Czytaj więcej
Nokia powraca w mocnym stylu reklama

Nokia powraca w mocnym stylu

Marka ma być stale obecna w mediach - za obsługę jej budżetu reklamowego w Polsce odpowiadają Saatchi & Saatchi oraz Mindshare.

Czytaj więcej