ilość wyników: 13
Dyrektorem kreatywnym projektu jest Tomasz Dubiel, a spot wyreżyserował Mikołaj Sadowski.
Czytaj więcejAmbicją twórców kampanii było danie głosu autentycznym osobom reprezentującym światopogląd młodego pokolenia.
Czytaj więcejOceniają: Katarzyna Nowacka, senior art director, Saatchi & Saatchi i Maciek Klimek, senior copywriter, MullenLowe Warsaw.
Czytaj więcejZa koncept kreatywny odpowiada zespół RocketJobs.pl. Spot wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów wideo jest Mikołaj Sadowski, jeden z założycieli agencji 180heartbeats.
Czytaj więcejTegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1327 zgłoszeń.
Czytaj więcejPlatforma modowa i lifestyle'owa współdziała z Kampanią Przeciw Homofobii i polską marką MISBHV. Kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.
Czytaj więcejWcześniej pracowali w Saatchi & Saatchi IS.
Czytaj więcejW tegorocznej edycji festiwalu w Portorožu nagrody ponownie przyznawane są według dwóch głównych kryteriów: WHAT i WHY.
Czytaj więcejFestiwal odbędzie się 17-18 października br. w Portorożu.
Czytaj więcejPilar Boschetto i Juan Aponte są absolwentami Brother School of Creativity w Barcelonie.
Czytaj więcej