ilość wyników: 25
W perspektywie 2-3 lat wysokość budżetów inwestowanych w telewizję i digital może być na tym samym poziomie, a budżet mediowy niektórych marek będzie w 100% alokowany w środowisku online - mówi Grzegorz Lis, dyrektor marketingu na Europę Środkową w Mondelez International.
Czytaj więcejPrzez ostatnie lata pracował w Mondelēz International.
Czytaj więcejMarka słodyczy zaprasza konsumentów do wspólnego obdarowywania się.
Czytaj więcejOstatnio kierował działem strategy & creative w ramach 24/7Communication.
Czytaj więcejCzłonkowie kadry narodowej skoczków narciarskich - Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch - promują hasło "Wskocz po słodkości Milka" do sklepów sieci.
Czytaj więcejE-commerce to kanał przyszłości także w naszej branży - uważa Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie.
Czytaj więcejReżyserem spotu reklamującego linię produktów "Milka dla dzieci" jest Marcin Filipek, a autorem zdjęć Wojtek Zieliński.
Czytaj więcejZmiany na rynku czekolady zachodzą powoli, ale systematycznie. W minionym roku święciły triumfy mniejsze formaty, postępuje premiumizacja, a Polacy coraz częściej wybierają czekoladę gorzką.
Czytaj więcejMarka Mondeleza ze świąteczną kampanią i nową piosenką "You've Got The Love".
Czytaj więcej