ilość wyników: 8
Jest związany z firmami, które obecnie wchodzą w skład Kantara, od 1990 r.
Czytaj więcejO współpracy firm w ramach grupy Kantar, spodziewanym launchu nowych struktur i o trendach na rynku badawczym mówi Krzysztof Kruszewski, CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska.
Czytaj więcejTo już 12. edycja Raportu Specjalnego "Biura Reklamy" przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.
Czytaj więcejIGRZ publikuje raport o sytuacji reklamy OOH w Polsce w I półroczu 2015 r. To ostatnie podsumowanie w tej formule, bo z Izby wystąpiły Cityboard Media oraz Clear Channel Poland.
Czytaj więcejZ badania wynika też, że podbój polskiego rynku VoD przez Netflix nie będzie łatwy.
Czytaj więcejOd stycznia tego roku agencje Leo Burnett i należąca do tej samej grupy PZL pracują we wspólnym biurze. Niektórzy z żalem już pożegnali "stary" PZL, ale bliska współpraca obu firm ma duży sens.
Czytaj więcejOstatnie miesiące ubiegłego roku branża outdoorowa przeżyła w przyspieszonym tempie. Odkurzyła zalegające od dawna sprawy i zajęła się porządkowaniem swojego podwórka. 2014 r. ma szansę być przełomowym dla OOH.
Czytaj więcejPodczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".
Czytaj więcej