Wyniki wyszukiwania dla tagu - millward-brown
ilość wyników: 7

Świat jest nie tylko cyfrowy marketing

Świat jest nie tylko cyfrowy

O współpracy firm w ramach grupy Kantar, spodziewanym launchu nowych struktur i o trendach na rynku badawczym mówi Krzysztof Kruszewski, CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska.

Czytaj więcej
TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP" media-inne

TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP"

To już 12. edycja Raportu Specjalnego "Biura Reklamy" przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.

Czytaj więcej
OOH: nie ilość, ale jakość media-inne

OOH: nie ilość, ale jakość

IGRZ publikuje raport o sytuacji reklamy OOH w Polsce w I półroczu 2015 r. To ostatnie podsumowanie w tej formule, bo z Izby wystąpiły Cityboard Media oraz Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
Startrack: Tylko dla połowy polskich internautów oferta VoD jest ciekawa media-tv

Startrack: Tylko dla połowy polskich internautów oferta VoD jest ciekawa

Z badania wynika też, że podbój polskiego rynku VoD przez Netflix nie będzie łatwy.

Czytaj więcej
PZL: i Wołoska może być kreatywna opinie

PZL: i Wołoska może być kreatywna

Od stycznia tego roku agencje Leo Burnett i należąca do tej samej grupy PZL pracują we wspólnym biurze. Niektórzy z żalem już pożegnali "stary" PZL, ale bliska współpraca obu firm ma duży sens.

Czytaj więcej
OOH - wiaty, badanie, ustawa opinie

OOH - wiaty, badanie, ustawa

Ostatnie miesiące ubiegłego roku branża outdoorowa przeżyła w przyspieszonym tempie. Odkurzyła zalegające od dawna sprawy i zajęła się porządkowaniem swojego podwórka. 2014 r. ma szansę być przełomowym dla OOH.

Czytaj więcej
DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku imprezownia

DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku

Podczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".

Czytaj więcej