Wyniki wyszukiwania dla tagu - mindshare
ilość wyników: 68

Mondelez reklamuje nowość - Milka Choco Brownie reklama

Mondelez reklamuje nowość - Milka Choco Brownie

Przy kampanii pracują dom mediowy Mindshare i agencja Hill + Knowlton Strategies.

Czytaj więcej
T-Mobile "bez nonsensów" [wideo] reklama

T-Mobile "bez nonsensów" [wideo]

Repozycjonowanie marki ma uczynić ją bliższą emocjonalnie konsumentom.

Czytaj więcej
"Tradycyjnie pyszne!" dla Wawelu w Wirtualnej Polsce media-internet

"Tradycyjnie pyszne!" dla Wawelu w Wirtualnej Polsce

To kolejny, po cyku webinarów realizowanych we współpracy z mBankiem, format branded content video przygotowywany przez portal.

Czytaj więcej
Moją misją jest partnerstwo media-inne

Moją misją jest partnerstwo

Rozmawiamy z nowo wybraną CEO GroupM w Polsce - Izabelą Albrychiewicz.

Czytaj więcej
Milka organizuje konkurs w Tesco marketing

Milka organizuje konkurs w Tesco

Konkurs jest częścią kampanii "Milka. Sercem z naszymi", przy której pracują Event-Factory, Mindshare, Carla Zurii i Big Picture.

Czytaj więcej
Fox promuje serial "Magnum: Detektyw z Hawajów" [wideo] media-tv

Fox promuje serial "Magnum: Detektyw z Hawajów" [wideo]

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Czytaj więcej
T-Mobile reklamuje smartfony bez abonamentu [wideo] reklama

T-Mobile reklamuje smartfony bez abonamentu [wideo]

Operator rozpoczyna sprzedaż telefonów bez umowy, także na raty.

Czytaj więcej
Mbank obiecuje: będzie prościej i taniej marketing

Mbank obiecuje: będzie prościej i taniej

W lutym bank wprowadzi i będzie reklamował nowe rachunki indywidualne.

Czytaj więcej
"Rozwodowy" spot T-Mobile narusza normy KER [wideo] reklama

"Rozwodowy" spot T-Mobile narusza normy KER [wideo]

Kreację kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun.

Czytaj więcej
W świątecznej kampanii mBank stawia na emocje [wideo] reklama

W świątecznej kampanii mBank stawia na emocje [wideo]

Za kreację odpowiada Grey Group Poland, planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.

Czytaj więcej