ilość wyników: 10
O jednym z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym piszą Piotr Bombol i Wojciech Grzegorzyca z agencji Gameset (LTTM).
Czytaj więcejBeata Kucejko, dyrektor marketingu LEGO na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę, opowiada nam o tym, jak znana i lubiana na całym świecie marka zabawek komunikuje się z kolejnymi pokoleniami dzieci i dorosłych, stawiając na kreatywność i różnorodność.
Czytaj więcejPonadto do zespołu sales & strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął stanowisko sales managera.
Czytaj więcejZ czego wynika tak wysoka oglądalność vlogów i hauli zakupowych związanych z powrotem do szkoły? Co publikują internetowi twórcy przed rozpoczęciem roku szkolnego?
Czytaj więcejW cyklu AdValue "Something good to add" rozmawiamy z Dominikiem Zgódką, dyrektorem zarządzającym Greenpeace Polska.
Czytaj więcejIdeą naszej marki jest nauka przez zabawę. Staramy się to robić sięgając zarówno do naszej tradycji, jak i po rozwiązania ze świata cyfrowego - mówi Beata Kucejko, szefowa marketingu LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.
Czytaj więcejSieć zachęca do budowania największej pizzy świata w grze "Minecraft".
Czytaj więcejRusza specjalny program łączący kino ze światem gier.
Czytaj więcejPierwszy jest skierowany do dzieci w wieku 8-12 lat, drugi do dziewczynek w wieku wczesnoszkolnym.
Czytaj więcejStart kampanii "Do ostatniego drzewa" autorstwa Ogilvy & Mather.
Czytaj więcej