ilość wyników: 28
W ramach akcji lojalnościowej "Dumni z naszych" w sklepach Biedronka sprzedano prawie 1,4 mln tych albumów oraz wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej trzy naklejki).
Czytaj więcejWitryna Sport.tvp.pl notuje rekordy odwiedzin.
Czytaj więcejCo ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.
Czytaj więcejUdział w rynku widowni wyniósł 78 proc.
Czytaj więcejAnalizie poddano wszystkich 23 zawodników powołanych na mundial w Rosji.
Czytaj więcejAmerykański zespół wykonał aranżację kultowego utworu Boba Marleya "Three Little Birds".
Czytaj więcej15 proc. planuje z okazji finałów piłkarskich MŚ 2018 zakup nowego telewizora lub już go kupiło - wynika m.in. z badania HX Study zrealizowanego na zlecenie Starcomu i Samsung Electronics Polska.
Czytaj więcejDziennik z 236-stronicowym dodatkiem za 8,90 zł.
Czytaj więcejDwóch na pięciu kibiców chce to robić w pubie lub restauracji - wynika z badania Ipsosu.
Czytaj więcejW czasie piłkarskich mistrzostw świata goście rozgłośni będą składać autografy na mundialowej piłce, która trafi na aukcję charytatywną.
Czytaj więcej