ilość wyników: 10
Zero-, first, second- i third-party data… To fundament strategicznych rozważań wszystkich marketerów, pracujących w DDM. Kończąca się era cookies wymusza przemodelowanie rodzajów danych, które będą zbierane w celu optymalizacji CX.
Czytaj więcejW tym roku po raz kolejny miałem przyjemność być jurorem Effie i Mixx Awards. Czytając ponad setkę zgłoszeń do konkursów miałem refleksję, czy te wskaźniki ROI (Return on Investment) i ROAS (Return on Ad Spending) z kampanii mają sens, czy powinny być wyrocznią w ocenianiu efektywności działań?
Czytaj więcejO współpracy z agencją reklamową MullenLowe Warsaw, klientach i przetargach w czasie pandemii, audytorach oraz działaniu domu mediowego w modelu afiliacji z siecią mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe MiediaHub.
Czytaj więcejPoprzednio był m.in. zastępcą dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju technologii w Grupie Interia.pl i CEO spółki Myshop.mobi.
Czytaj więcejZ okazji 25. urodzin agencja pyta klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę.
Czytaj więcejGrupa wzmacnia kompetencje digital i tworzy nowe stanowisko.
Czytaj więcejZłoto w kategorii branded content zdobyła kampania "Jak to robić?" dla marki Durex zrealizowana przez Abstra.
Czytaj więcejCztery nominacje dla Adequate. Po dwie szanse na nagrody mają: 180heartbeats + Jung v. Matt., Artegence i Mindshare Polska.
Czytaj więcejZgłoszenia w 16 kategoriach konkursowych można przesyłać do 10 czerwca br.
Czytaj więcejPracą jury ponownie pokieruje Anna Lubowska.
Czytaj więcej