Wyniki wyszukiwania dla tagu - mmp
ilość wyników: 11
Dlaczego padło na reklamę? opinie

Nie mamy w branży wątpliwości, że pomysł opodatkowania reklamy jest bardzo zły. Reklama, która jest paliwem dla gospodarki, może stać się droższa, a więc mniej dostępna. I to w chwili kiedy gospodarka ma wychodzić z dołka po pandemii. Warto się jednak zastanowić dlaczego padło właśnie na reklamę.

Czytaj więcej
H2H.Tech Agencją Marketing Services Roku według "Media Marketing Polska" marketing

Redakcja przyznała także osiem wyróżnień oraz nagrodę specjalną.

Czytaj więcej
"Media Marketing Polska" ma swój podcast! podcasty-mmponline

W planach: nowy odcinek przynajmniej raz w tygodniu.

Czytaj więcej
Jak rozmawiać z pokoleniem silver? marketing

Oczywiście nie ma jednej recepty na skuteczną komunikację, nie wystarczy wrzucić wszystkiego po trochu, by zagwarantować sobie sukces. Na szczęście są jednak pewne elementy wspólne budowania skutecznego przekazu - pisze Wojciech Walczak, dyrektor strategii w Plej.

Czytaj więcej
Raport Schulz Brand Friendly: "Marka w czasach pandemii" marketing

Bezpłatna publikacja powstała pod patronatem "Media Marketing Polska".

Czytaj więcej
GoldenSubmarine Agencją Interaktywną Roku wg "Media & Marketing Polska" reklama

Wczorajsza uroczysta gala w Pin-Up Studio była rozdaniem nagród konkursu Golden Arrow oraz uhonorowaniem przez redakcję "MMP" najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego.

Czytaj więcej
Outdoor - temat zastępczy i chłopiec do bicia opinie

Rynek reklamy wielkoformatowej wzrósł o 8 proc. Co się w normalnym kraju z takim segmencikiem rynku robi - jak to co: hołubi - pisze nasz felietonista EF.

Czytaj więcej
Euro 2012 - co potem? opinie

Branże mediowa i reklamowa nie przewidują dużego spowolnienia w drugiej połowie br. Nadzieja w lokalnych graczach.

Czytaj więcej
Jesienny urodzaj opinie

Maciej Florek, "MMP": nudne i chłodne lato za nami, jesień to rekompensuje i przynosi falę gorączki w przetargach branży interactive.

Czytaj więcej
Trochę strasznie, trochę śmiesznie o marketingu marketing

Znamy już prelegentów i program grudniowej konferencji organizowanej przez "MMP" "Marketing z przytupem". Rzeczywistość marketingową w nieformalnej klubowej atmosferze skomentują m.in. Tomasz Jędrkiewicz z Nuq Research i Janusz Plencler z agencji Upside.

Czytaj więcej