Wyniki wyszukiwania dla tagu - mobile-institute
ilość wyników: 10
Odpowiedzialny e-commerce - raport E-Izby 2021 marketing

Izby Gospodarki Elektronicznej zaprezentowała pierwsze w Polsce badanie dotyczące CSR i etyki w e-biznesie.

Czytaj więcej
Izba Gospodarki Elektronicznej i Mobile Institute z raportem "Co (u)gryzie e-commerce" marketing

Na podstawie analizy trendów autorzy sformułowali 21 porad i przestróg dla krajowych e-sklepów na 2021 r.

Czytaj więcej
72% polskich internautów kupuje w sieci marketing

To dane z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej "Omni-commerce Kupuję wygodnie 2020".

Czytaj więcej
Kryzys może być szansą dla e-commerce marketing

Podczas pandemii koronawirusa część e-biznesów myśli tylko o tym, jak przetrwać, inne mają problemy z kumulacją ruchu na stronach internetowych czy zamówień. Na sytuację muszą reagować wszyscy, zawsze pamiętając, że panika nie jest najlepszym doradcą.

Czytaj więcej
Raport "E-commerce w czasie kryzysu 2020" marketing

38% badanych zrobiło zakupy na czas pandemii w internecie - wynika z badania przeprowadzonego przez Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.

Czytaj więcej
Smartfony i aplikacje mogą przysłużyć się ekologii opinie

Branża mobilna powinna lepiej edukować w zakresie ekologii. To leży w naszym wspólnym interesie - pisze Michał Giera, prezes zarządu Mobiem Polska, agencji specjalizującej się w marketingu mobilnym.

Czytaj więcej
Gaming to coś więcej niż samo granie w gry marketing

Jeden ze stereotypów, które obala badanie "Esport w Polsce. Jakimi konsumentami są fani esportu i gier?" przygotowane przez Mexad Games we współpracy z Mobile Institute, brzmi: gry są rozrywką, która izoluje od innych ludzi.

Czytaj więcej
10 grudnia - szczyt przedświątecznych zakupów na Allegro marketing

Tego dnia na największej polskiej platformie e-commerce sprzedano blisko 2,6 mln przedmiotów.

Czytaj więcej
Dzieci ery iPada marketing

Smartfonami i tabletami rodziców bawią się już nawet niemowlaki. Wśród ośmiolatków z urządzeń mobilnych korzysta już 100 proc.

Czytaj więcej
Czas na femvertising archiwum2

W ubiegłym tygodniu odbyła się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona femvertisingowi. Pierwsze wystąpienia pokazały, że ten silny trend niebawem może opanować media i ma szansę przewrócić do góry nogami komunikację adresowaną do kobiet. Nareszcie.

Czytaj więcej