ilość wyników: 12
McCann New York, FCB New York oraz Wieden & Kennedey Portalnd zdobyły po dwa grand prix.
Czytaj więcejMenedżerka odchodzi po dwóch latach pracy w agencji. Jej następcą zostanie Agnieszka Wasilewska.
Czytaj więcejCoca-Cola zyskała dzięki Euro, ale kosztem Pepsi, która notuje spadki sprzedaży. Rośnie też popyt na Hoop Colę, chociaż jej producent wydaje mniej na reklamę.
Czytaj więcejKonflikt pomiędzy producentami Life i Frugo nabiera tempa. W dłuższej perspektywie może zaszkodzić każdej z marek.
Czytaj więcejSprzedaż soków spada. Nowy sposób marketerów to promowanie okazji do konsumpcji.
Czytaj więcejDanone wprowadził wodę gazowaną i napoje gazowane w nowej odsłonie. Planuje ich silne wsparcie. Do sezonu szykuje się już cała branża, licząc, że w tym roku sprzedaż wody znów będzie rosnąć.
Czytaj więcejCoca-Cola HBC Polska buduje na polskim rynku dystrybucję napoju energetycznego Monster Energy Drink. Tymczasem walka pomiędzy markami energetyków trwa na dobre, czego dowodem jest zmiana układu sił w tej kategorii napojów.
Czytaj więcejMarketer wprowadza nową, ekspercką platformę komunikacji dla marki Knorr. Nestle nie zasypia gruszek w popiele i sukcesywnie poszerza kategorię swoich produktów, stawiając z jednej strony na innowacje, z drugiej - stosując dość zachowawczą komunikację marki.
Czytaj więcejWyniki sprzedażowe Frugo jak na razie pokazują, że decyzja o reaktywowaniu brandu przez FoodCare była słuszna.
Czytaj więcejPrzeciągające się poszukiwania menedżera, który miałby objąć stanowisko CEO, nie ułatwiają procesu porządkowania struktury grupy.
Czytaj więcej