Wyniki wyszukiwania dla tagu - mondelez
ilość wyników: 18

Pokusa smaku, urok formatu marketing

Pokusa smaku, urok formatu

Zmiany na rynku czekolady zachodzą powoli, ale systematycznie. W minionym roku święciły triumfy mniejsze formaty, postępuje premiumizacja, a Polacy coraz częściej wybierają czekoladę gorzką.

Czytaj więcej
ScreenLovers o wymarzonych miejscach pracy fachowców z branży reklamowej reklama

ScreenLovers o wymarzonych miejscach pracy fachowców z branży reklamowej

Na liście wymarzonych pracodawców są IKEA, Lego, Unilever, P&G i Mondelez. A wśród internetowych gigantów prym wiodą Google i Netflix.

Czytaj więcej
Milka apeluje, by "obdarować tych, którzy dzielą się sercem" [wideo] reklama

Milka apeluje, by "obdarować tych, którzy dzielą się sercem" [wideo]

Marka Mondeleza ze świąteczną kampanią i nową piosenką "You've Got The Love".

Czytaj więcej
Wielka Brytania: marki FMCG najpopularniejsze wśród 6-sekundowych reklam na YouTube media-internet

Wielka Brytania: marki FMCG najpopularniejsze wśród 6-sekundowych reklam na YouTube

Pierwsze trzy miejsca zajmują spoty reklamujące Maltesers, Doritos i Oreo.

Czytaj więcej
Streetcom prowadzi kampanię dla nowej marki Mondeleza reklama

Streetcom prowadzi kampanię dla nowej marki Mondeleza

Joyfills to nowość w kategorii słodkich przekąsek.

Czytaj więcej
Mondelez reklamuje nowość - Milka Choco Brownie reklama

Mondelez reklamuje nowość - Milka Choco Brownie

Przy kampanii pracują dom mediowy Mindshare i agencja Hill + Knowlton Strategies.

Czytaj więcej
Milka zachęca do życzliwości na drodze reklama

Milka zachęca do życzliwości na drodze

Marka Mondeleza wraca do komunikatu o wartości bycia delikatnym - tym razem zaleca życzliwość na drodze.

Czytaj więcej
Oreo wraca z kampanią wariantu Crispy & Thin [wideo] reklama

Oreo wraca z kampanią wariantu Crispy & Thin [wideo]

Adaptacją globalnych materiałów zajął się TAG Worldwide.

Czytaj więcej
Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 1,3 proc. w I półroczu br. reklama

Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 1,3 proc. w I półroczu br.

Najsilniej rosły sektory: media - wzrost wydatków aż o 53,1 mln zł (dynamika +33,2 proc.), oraz napoje i alkohole (+32,4 mln zł, dynamika +16,2 proc.).

Czytaj więcej
Wyszehrad i chemia z Niemiec opinie

Wyszehrad i chemia z Niemiec

Grupa Wyszehradzka poprosiła, aby Bruksela zbadała, czy koncerny FMCG sprzedają u nas gorsze produkty niż na Zachodzie. Czy brand powinien zawsze oznaczać ten sam produkt?

Czytaj więcej