ilość wyników: 14
Naprawdę powiadam: jeśli ktoś 5 lat temu powiedziałby mnie, studentce polonistyki, że prosty język stanie się marketingowym trendem, a komunikację w banku będziemy upraszczać automatycznie - popukałabym się w czoło - pisze Karolina Żurowska z zespołu "Po prostu" pracującego dla ING Banku Śląskiego.
Czytaj więcejBeneficjentem kampanii z hasłem #niepijwciąży jest Fundacja Dom w Łodzi oraz jej podopieczni, a patronem - Kompania Piwowarska.
Czytaj więcejCztery nominacje dla Adequate. Po dwie szanse na nagrody mają: 180heartbeats + Jung v. Matt., Artegence i Mindshare Polska.
Czytaj więcejAkcję przygotowały agencje Brain, Gong i Mosqi.to.
Czytaj więcejGala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.
Czytaj więcejZłota nagroda MIXX w kategorii "Efektywne wykorzystanie danych" trafiła do Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy.
Czytaj więcejAgencję doceniono za kampanię "The Missed Spaceflight".
Czytaj więcejMediaCom Warszawa otrzymał nominację w Research Awards 2018.
Czytaj więcejJury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.
Czytaj więcejAgencja świętowała zaległe 10. urodziny firmy oraz urodziny członków zespołu z najdłuższym stażem.
Czytaj więcej