Wyniki wyszukiwania dla tagu - mtv
ilość wyników: 10
"Balcony Stories" - nowy format w MTV, Comedy Central oraz VH1 na czasy koronawirusa [wideo] media-tv

Krótkie wideoklipy tworzone są podczas kwarantanny przez widzów z różnych krajów.

Czytaj więcej
Artyści łączą siły w akcji One World: Together At Home [wideo] media-tv

Wielki koncert na rzecz wsparcia służby zdrowia odbywający się 18 kwietnia zostanie pokazany w Polsce dzień później w Canal+, MTV, Paramount Channel HD i Comedy Central.

Czytaj więcej
Wavemaker: Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek w LGBTQ+ marketing

Blisko połowa polskich internautów uważa, że marki nie powinny angażować się we wsparcie społeczności LGBTQ+. Niekoniecznie stoi to w sprzeczności z ich systemem wartości, 6 na 10 badanych uważa po prostu, że firmy powinny być neutralne światopoglądowo, pokazuje badanie Wavemaker.

Czytaj więcej
Viacom rusza z kanałem Nicktoons media-tv

Program kierowany jest do dzieci w wieku 4-10 lat. Nowa stacja trafia do oferty reklamowej Premium TV.

Czytaj więcej
Bankowe #YOLO marketing

MBank się odmładza. "Odjechana" komunikacja i elastyczna oferta mają pozwolić bankowi na podwojenie zasięgu wśród nastolatków. Cel: pół miliona kont w pięć lat. Koszt: kilka milionów złotych na reklamy w tym roku.

Czytaj więcej
Mamy chaos [wywiad] media-inne

- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.

Czytaj więcej
W ciekawych czasach żyjemy! opinie

O tegorocznym festiwalu telewizyjnym MIPTV pisze Olgierd Cygan, szef agencji Digital One.

Czytaj więcej
Viva testuje widza media-tv

Stacja chce być bardziej rozrywkowa niż muzyczna. Kilka lat temu podobną zmianę przeprowadziła MTV, co nie skończyło się dla niej dobrze. Nowe otwarcie Vivy zbiega się z odejściem szefa polskiego oddziału.

Czytaj więcej
TV.Disco ma szansę zaspokoić gusta Polaków [WYWIAD] media-tv

Ewa Czekała, prezes zarządu 4Fun Media, ujawnia, że w uruchomienie nowej stacji muzycznej nadawca zainwestował na razie poniżej miliona złotych. Potencjalną widownię TV.Disco ocenia na 5 mln Polaków.

Czytaj więcej
Spoters 2010 rozdane [FOTORELACJA] imprezownia

Grand prix zdobyła kampania reklamowa marki Axe z Borysem Szycem w roli głównej.

Czytaj więcej