Wyniki wyszukiwania dla tagu - mullenlowe-warsaw
ilość wyników: 11
Kinga Grzelewska: Marki muszą mieć misję reklama

- Jeśli marka ma misję, coś wnosi do życia konsumenta, do społeczeństwa, to jej obecność w przestrzeni medialnej będzie zrozumiała i akceptowana - mówi Kinga Grzelewska, managing partner & creative director MullenLowe Warsaw i przewodnicząca jury Kreatury 2022.

Czytaj więcej
Kinga Grzelewska przewodniczącą jury Kreatury 2022 reklama

Managing partner and creative director MullenLowe Warsaw poprowadzi obrady jury konkursu.

Czytaj więcej
"Rozmowa o pracy" - ocena spotu Rocketjobs.pl reklama

Oceniają: Katarzyna Nowacka, senior art director, Saatchi & Saatchi i Maciek Klimek, senior copywriter, MullenLowe Warsaw.

Czytaj więcej
Szeroki odzew kampanii "Bez LGBT+ nie ma Polski" reklama

W internecie o kampanii podkreślającej, że społeczność LGBT+ jest integralną częścią Polski, ukazało się ponad 2,5 tys. wzmianek, których szacowany zasięg to 9 milionów odsłon.

Czytaj więcej
Ewa Góralska: Myślimy obiema półkulami - kreatywną i mediową media-inne

O współpracy z agencją reklamową MullenLowe Warsaw, klientach i przetargach w czasie pandemii, audytorach oraz działaniu domu mediowego w modelu afiliacji z siecią mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe MiediaHub.

Czytaj więcej
IKEA i Decathlon we wspólnej kampanii od VMLY&R i Przestrzeni reklama

Na czas trwania kampanii marki zamieniają się swoimi claimami.

Czytaj więcej
Jakub Bieńkowski group chief digital officerem w grupie MullenLowe reklama

Przez ostatnie 12 lat pracował w Value Media.

Czytaj więcej
Bartek Hanus dyrektorem strategii Leo Burnett reklama

Adam Nowakowski, dotychczasowy szef strategii, przeszedł do polskiego oddziału Facebooka.

Czytaj więcej
Garnier stawia na naturalność marketing

Pojawił się nowy tagline "Naturalnie", są też nowe produkty w portfolio marki.

Czytaj więcej
MullenLowe Warsaw kontynuuje "Dobre zakończenia" dla Warty [wideo] reklama

Filmy wyreżyserowane zostały przez Martynę Iwańską.

Czytaj więcej