ilość wyników: 15
Jego oficjalna funkcja to associate director & enterprise development.
Czytaj więcejMascarę Falsies Surreal obok globalnej ambasadorki modelki Gigi Hadid po raz pierwszy w historii marki promuje wirtualna ambasadorka May.
Czytaj więcejJak co tydzień porcja doniesień o awansach, transferach i zmianach personalnych.
Czytaj więcejDrugi odcinek naszego nowego cyklu, w którym przedstawiamy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcej- Jeśli marka ma misję, coś wnosi do życia konsumenta, do społeczeństwa, to jej obecność w przestrzeni medialnej będzie zrozumiała i akceptowana - mówi Kinga Grzelewska, managing partner & creative director MullenLowe Warsaw i przewodnicząca jury Kreatury 2022.
Czytaj więcejManaging partner and creative director MullenLowe Warsaw poprowadzi obrady jury konkursu.
Czytaj więcejOceniają: Katarzyna Nowacka, senior art director, Saatchi & Saatchi i Maciek Klimek, senior copywriter, MullenLowe Warsaw.
Czytaj więcejW internecie o kampanii podkreślającej, że społeczność LGBT+ jest integralną częścią Polski, ukazało się ponad 2,5 tys. wzmianek, których szacowany zasięg to 9 milionów odsłon.
Czytaj więcejO współpracy z agencją reklamową MullenLowe Warsaw, klientach i przetargach w czasie pandemii, audytorach oraz działaniu domu mediowego w modelu afiliacji z siecią mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe MiediaHub.
Czytaj więcejNa czas trwania kampanii marki zamieniają się swoimi claimami.
Czytaj więcej