Wyniki wyszukiwania dla tagu - multikino-media
ilość wyników: 10
Parada blockbusterów kinowe-inspiracje

Wyczekiwana premiera drugiej części "Diuny" rozpoczyna serię tegorocznych kinowych blockbusterów, których zapowiedzi prezentujemy w nowym odcinku "Kinowych inspiracji".

Czytaj więcej
Pierwszy kwartał na dużym ekranie kinowe-inspiracje

Podczas ferii zimowych w kinach pojawi się jak zawsze więcej młodych widzów, co reklamodawcy zechcą z pewnością wykorzystać. Święto zakochanych i wyczekiwana premiera "Diuny" to wydarzenia, które podniosą kinową frekwencję w lutym i marcu.

Czytaj więcej
TikTok, RAS Polska, TVN Media, Grupa RMF, AMS, Bauer i Multikino Media -  Biurami Reklamy Roku media-inne

“Media Marketing Polska" przyznał tytuły, m.in. na podstawie obszernego badania Kantar Polska.

Czytaj więcej
Na co do kina w 2024 roku kinowe-inspiracje

Dla większości widzów odpowiedź jest oczywista - na premiery! Pragnieniu nowych doznań towarzyszy równie silna chęć oglądania ciągów dalszych historii, które już polubiliśmy.

Czytaj więcej
Do kina nie tylko na film kinowe-inspiracje

W sieci Multikino oprócz najbardziej oczekiwanych premier filmowych widzowie mogą zobaczyć m.in. koncerty światowych gwiazd, transmisje wielkich wydarzeń sportowych, retransmisje spektakli z brytyjskiego National Theatre, wystawy z czołowych muzeów na świecie oraz opery np. z Opéra National de Paris

Czytaj więcej
Top 25 filmów na 25-lecie Multikina media-inne

Sieć kinowa z okazji 25-lecia zaprasza kinomanów do wspólnej zabawy.

Czytaj więcej
Zatrać się w niezwykłych historiach kinowe-inspiracje

Wraz z Multikino Media w najbliższych miesiącach będziemy przybliżać realia działania sieci kinowych i dystrybucji filmowej oraz specyfikę i atuty kina jako medium reklamowego z punktu widzenia czołowego brokera reklamy kinowej w Polsce.

Czytaj więcej
Filmy z najlepszą frekwencją kinową w I kwartale br. media-inne

"Avatar: Istota wody", "Kot w butach. Ostatnie życzenie" oraz "Asteriks i Obeliks: Imperium smoka" znalazły się w top 3 ulubionych filmów kinowych Polaków.

Czytaj więcej
Mariusz Spisz, Multikino Media: Kino walczy o swoje miejsce [wideo] media-inne

Polacy byli w czołówce krajów, które po pandemii wróciły do kin. Najszybciej filmy na wielkim ekranie zaczęli oglądać fani superbohaterów, czyli nastolatkowie - mówi Mariusz Spisz, prezes zarządu Multikino Media Sp. z o.o. i członek zarządu Multikino S.A.

Czytaj więcej
Multikino Media świętuje inaugurację archiwum2

Impreza w warszawskim klubie Iguana Lounge to premiera brokerskiej spółki.

Czytaj więcej