Wyniki wyszukiwania dla tagu - multimedia-polska
ilość wyników: 9

Vectra chce przejąć Multimedia Polska marketing

Vectra chce przejąć Multimedia Polska

Jeśli transakcja dojdzie do skutku, powstanie największy w kraju operator kablowy o zasięgu 4,3 mln gospodarstw domowych.

Czytaj więcej
UPC wejdzie z usługami komórkowymi dopiero w 2019 roku marketing

UPC wejdzie z usługami komórkowymi dopiero w 2019 roku

Wtedy operator zwiększy nakłady reklamowe; priorytetem na ten rok jest upgrade sieci kablowej - do 1 Gb/s.

Czytaj więcej
Rusza kanał Eleven Sports 4 media-tv

Rusza kanał Eleven Sports 4

Nadawca wprowadza też nowe nazewnictwo i logotypy swoich stacji sportowych.

Czytaj więcej
MEC: Rynek płatnej TV może stracić 1,5 mln klientów po zmianach w abonamencie RTV media-tv

MEC: Rynek płatnej TV może stracić 1,5 mln klientów po zmianach w abonamencie RTV

Trzech na czterech abonentów nie chce, by ich dane osobowe były przekazywane Poczcie Polskiej.

Czytaj więcej
Dzięki UE internet w Polsce zyska gwarancję szybkości media-inne

Dzięki UE internet w Polsce zyska gwarancję szybkości

Kolejni dostawcy internetu zmieniają regulaminy, wprowadzając gwarancje dla konsumentów, by zdążyć przed nowym rokiem.

Czytaj więcej
Multimedia, już nie "Polska", dostarczy nie tylko telewizję i internet, ale również prąd i gaz marketing

Multimedia, już nie "Polska", dostarczy nie tylko telewizję i internet, ale również prąd i gaz

Ponieważ rynek usług telekomunikacyjnych jest już nasycony, operator upatruje szansy na rozwój w dostawach nie tylko cyfrowych, ale także jak najbardziej tradycyjnych mediów. Wychodzi też z dużą ogólnokrajową kampanią reklamową (TV, internet, outdoor, BTL). Jej strategię i kreację przygotowała PZL.

Czytaj więcej
Lepiej na swoim media-tv

Lepiej na swoim

Orange zmienia model świadczenia usług telewizyjnych - stawia na samodzielną agregację treści. Choć nadal będzie sprzedawał satelitarną telewizję NC+, to mocniej niż dotychczas stawia na własną ofertę kanałów TV poprzez kabel.

Czytaj więcej
Nadawcy działali w zmowie, kibice przepłacili media-tv

Nadawcy działali w zmowie, kibice przepłacili

Według UOKiK 11 nadawców telewizyjnych zmówiło się, ustalając ceny za transmisje meczów reprezentacji w eliminacjach do mundialu we wrześniu ub.r. Posypały się kary, będą odwołania.

Czytaj więcej
Kiksy i hity slodko-kwasno

Kiksy i hity

Co nam się ostatnio spodobało, a co niekoniecznie...

Czytaj więcej