Wyniki wyszukiwania dla tagu - multiscreen-day
ilość wyników: 2

"Od Netflixa do Fortnite'a" - wyniki badania "MMP" i panelu Ariadna marketing

"Od Netflixa do Fortnite'a" - wyniki badania "MMP" i panelu Ariadna

Coraz częściej wybieramy serwisy VoD i gry, najchętniej bezpłatne, ale telewizja wciąż trzyma się mocno - wynika z badania przeprowadzonego dla "Media & Marketing Polska" zaprezentowanego po raz pierwszy na Multiscreen Day.

Czytaj więcej
Telewizja ma się świetnie, ale… media-inne

Telewizja ma się świetnie, ale…

Parafrazując Marka Twaina, pogłoski o śmierci telewizji linearnej są przesadzone, co nie zmienia faktu, że reklamodawcy będą musieli reagować na zmiany w trendach konsumpcji mediów" - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom, prelegentka na zbliżającej się konferencji Multiscreen Day.

Czytaj więcej