ilość wyników: 33
Debiut platformy 14 czerwca br. Właściciel Disney+ podał szczegóły dotyczące Polski, w tym ceny abonamentu, jakie będą u nas obowiązywać.
Czytaj więcejRównocześnie pojawi się też w 41 innych krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Informację o debiucie potwierdziło biuro koncernu.
Czytaj więcejDo Dentsu przeszła z The Walt Disney Company, gdzie pełniła rolę marketing directora CEE.
Czytaj więcejTo efekt porozumienia Ringier Axel Springer Polska i The Walt Disney Company.
Czytaj więcejKonsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media i rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej piątej edycji konferencji Multiscreen Day organizowanej przez Media Marketing Polska.
Czytaj więcejOprócz "Klubu Trójki" poprowadzi autorski magazyn "Reszta świata".
Czytaj więcejWidzowie są najbardziej skłonni płacić operatorom za kanał National Geographic. Netflix umacnia status love brand.
Czytaj więcejZnajomość pism branżowych, ale też tygodników opinii i dzienników jest dla właścicieli firm ważnym elementem tożsamości, wyznacznikiem statusu społecznego. Stąd bardzo wysokie zasięgi prasy w tej atrakcyjnej grupie konsumentów.
Czytaj więcejW jej ofercie widzowie najwyżej oceniają Polsat i TVN, a najchętniej pozbyliby się Polo i Trwam.
Czytaj więcej"Explorerzy. Idź za marzeniem" ma łączyć fanów sportów wyczynowych ze specjalistami, m.in. fizjoterapeutami, trenerami i największym osobistościami w dziedzinach himalaizmu, sportu i fotografii podróżniczej.
Czytaj więcej