Wyniki wyszukiwania dla tagu - national-geographic
ilość wyników: 21

Disney+ ruszył w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Holandii media-internet

Disney+ ruszył w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Holandii

Na starcie serwis oferuje prawie 500 filmów i 7,5 tys. odcinków programów telewizyjnych.

Czytaj więcej
National Geographic świętuje rocznicę lądowania człowieka na Księżycu media-tv

National Geographic świętuje rocznicę lądowania człowieka na Księżycu

Z okazji półwiecza epokowego wydarzenia kanał telewizyjny przygotował specjalne emisje i wydarzenia.

Czytaj więcej
Samsung przekonuje, że #BędzieCoWspominać [wideo] reklama

Samsung przekonuje, że #BędzieCoWspominać [wideo]

Kampania reklamująca flagowe smartfony Galaxy S10 ma podkreślać moc, która kryje się za każdym wykonanym i udostępnionym w social mediach zdjęciem.

Czytaj więcej
5 najciekawszych kampanii z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości [wideo] reklama

5 najciekawszych kampanii z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości [wideo]

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o zastosowaniu AR w e-commerce, koniecznie weź udział w Augmented Advertising & Sales Conference.

Czytaj więcej
National Geographic: "Nas też to dziwi" reklama

National Geographic: "Nas też to dziwi"

Kampanię zrealizowała agencja Plej.

Czytaj więcej
Rebecca Hill keynote speakerem na Multiscreen Day 2019 marketing

Rebecca Hill keynote speakerem na Multiscreen Day 2019

Doroczna konferencja poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach już w najbliższą środę 3 kwietnia.

Czytaj więcej
Burda wprowadza karty podarunkowe z prenumeratą media-prasa

Burda wprowadza karty podarunkowe z prenumeratą

Na początek są to prenumeraty "National Geographic" i "Burdy".

Czytaj więcej
Wavemaker: polscy 20- i 30-latkowie najchętniej kupowaliby telewizję à la carte media-tv

Wavemaker: polscy 20- i 30-latkowie najchętniej kupowaliby telewizję à la carte

Czterech na dziesięciu polskich telewidzów chciałoby kupować dostęp do pojedynczych kanałów, a nie odgórnie zdefiniowane pakiety. Zainteresowanie ofertą à la carte wyrażają najczęściej młodzi dorośli. HBO króluje w rankingu stacji, które kupiliby w takim modelu.

Czytaj więcej
"National Geographic" ma 130 lat media-prasa

"National Geographic" ma 130 lat

Czerwcowy numer polskiej edycji współtworzyć mają czytelnicy.

Czytaj więcej
Mindshare Polska i Fox Networks Group Poland w akcji #PiątkaDlaRysia media-tv

Mindshare Polska i Fox Networks Group Poland w akcji #PiątkaDlaRysia

Za koncepcję i realizację akcji odpowiada pion invention domu mediowego.

Czytaj więcej