Wyniki wyszukiwania dla tagu - netflix
ilość wyników: 48
Sonia Bohosiewicz w reklamie T-Mobile [wideo] reklama

W spocie, w którym pojawiają się motywy z seriali Netfliksa, aktorka wciela się w rolę przewodniczki po tajemniczej puszczy.

Czytaj więcej
Wavemaker: Skłonność do cord-cuttingu nie rośnie media-tv

Widzowie są najbardziej skłonni płacić operatorom za kanał National Geographic. Netflix umacnia status love brand.

Czytaj więcej
Gwiazda "Trzynastu powodów" ambasadorką L'Oreal Paris [wideo] reklama

Aktorka Katherine Langford zdobyła sławę rolą Hannah Baker w serialu Netfliksa.

Czytaj więcej
Na pandemii najwięcej zyskały Netflix i Player kultywator-branzowy

Największym przegranym okazał się VoD Onetu.

Czytaj więcej
Żeby robić fabuły, trzeba robić reklamy reklama

O branży produkcyjnej, pracy w czasach pandemii i możliwościach polskich studiów na arenie międzynarodowej rozmawiamy z Magdaleną Widuch i Rolandem Lewińskim ze studia Coloroffon.

Czytaj więcej
Dwie trzecie Polaków korzysta z e-commerce częściej niż kiedykolwiek wcześniej marketing

To jeden z wyników badania na temat na temat e-commerce i usług online podczas pandemii zrealizowanego przez Mastercard w 15 krajach Europy, w tym w Polsce.

Czytaj więcej
Kryzys może być szansą dla e-commerce marketing

Podczas pandemii koronawirusa część e-biznesów myśli tylko o tym, jak przetrwać, inne mają problemy z kumulacją ruchu na stronach internetowych czy zamówień. Na sytuację muszą reagować wszyscy, zawsze pamiętając, że panika nie jest najlepszym doradcą.

Czytaj więcej
#AloneTogether opinie

O tym, jak technologia ratuje nas przed izolacją w dobie pandemii, pisze Ewa Leksander, copywriter w Schulz brand friendly.

Czytaj więcej
Hej Siri, jak brzmi moja marka? opinie

W cyklu "Tylko w MMPOnline" tym razem naszym gościem jest Michał Krajewski, Head of Music w CORD Warsaw, który zastanawia się jakie warunki muszą być spełnione, by muzyczne i dźwiękowe doświadczenia konsumenta związane z marką przynosiły długofalowe efekty.

Czytaj więcej
Co piąty użytkownik telewizji kablowej lub satelitarnej myśli o przejściu na streaming media-tv

40% abonentów kablówek i platform satelitarnych nie planuje zmian.

Czytaj więcej