Wyniki wyszukiwania dla tagu - netflix
ilość wyników: 95
Netflix: 400 mln zł rocznie na polskie produkcje kultywator-branzowy

Amerykański serwis streamingowy planuje kolejne realizacje.

Czytaj więcej
Sequel "Na noże" z sukcesem w amerykańskich kinach media-inne

Produkcja Netfliksa "Glass Onion: A Knives Out Mystery" przyniosła w miniony weekend przychody w wysokości 9,2 mln dolarów. W przeliczeniu na ekran to średnio 13,2 tys. dolarów - najwyższy wynik w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Czytaj więcej
Gong ze złotem na Clio Entertainment Awards reklama

Kampania “Sztuka kradzieży" to jedyny nagrodzony polski projekt.

Czytaj więcej
SkyShowtime w Polsce w lutym 2023 r. media-internet

To kolejny amerykański gracz streamingowy w Polsce po Netfliksie, HBO, Disneyu i Amazonie.

Czytaj więcej
"Wielka woda" - miałem apetyt na więcej kultywator-branzowy

Szacunek oddaję całej ekipie pracującej nad serialem, w tym producentce i pomysłodawczyni całego przedsięwzięcia, wrocławiance Annie Kępińskiej oraz autorom scenografii, dekoracji wnętrz i kostiumów za staranne odtworzenie realiów.

Czytaj więcej
Leo Burnett wprowadza nowy format reklamowy dla Orange reklama

Kampania pojawi się w telewizji, social mediach, digitalu oraz radiu.

Czytaj więcej
Cannes Lions: Gong, Publicis, Papaya Films, VMLY&R, MSL i Wavemaker z Lwami reklama

Na LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.

Czytaj więcej
Binge-watching z MMP - "Zachowaj spokój" kultywator-branzowy

"Zachowaj spokój" to nowy polski serial w bibliotece Netfliksa. Zapowiadana na drugą połowę br. produkcja premierę ma już teraz. Miła niespodzianka.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (14) media-internet

Spora dawka nowości przed nami, w tym o reklamach na Netfliksie i nowym narzędziu pomocnym dla osób, które planują działania marketingowe na TikToku. Zaprasza jak co tydzień Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Netflix otwiera się na reklamy [komentarz] opinie

Nad tym, co przyjęcie różnych modeli biznesowych może oznaczać z perspektywy Netfliksa, użytkowników i branży reklamowej zastanawia się Daria Sacha, COO Group M. Jej komentarz przeczytacie tylko w MMP Online.

Czytaj więcej