ilość wyników: 65
Serial, który zrobił wielką furorę w mediach społecznościowych, recenzuje Filip Beźnicki, digital strategy director, Havas Media Group.
Czytaj więcejPandemia wywróciła modele dystrybucyjne do góry nogami i raptownie zahamowała rozwój potężnego przemysłu filmowego. Jak będzie wyglądał przemysł filmowy po pandemii i jak funkcjonuje film wyjęty z kina - mówi producent Jerzy Kapuściński.
Czytaj więcejUżytkownicy Netfliksa obejrzeli łącznie 3,36 mld minut serialu w tygodniu od 16 do 22 listopada.
Czytaj więcejDla klientów serwisów subskrypcyjnych fakt, że nie ma w nich reklam, wyrósł na kluczową motywację do zakupu abonamentu. Zbliżający się debiut Disney+ budzi zainteresowanie blisko jednej trzeciej badanych.
Czytaj więcejZenith prognozuje, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5,6%, do 620 mld dol. w 2021 r., na co będą miały wpływ przełożone z 2020 r. letnie igrzyska olimpijskie i mistrzostwa Europy w piłce nożnej.
Czytaj więcejPrzy pomocy platform i narzędzi Facebooka ludzie starali się uczynić ten trudny rok przymusowego odosobnienia nieco mniej samotnym i niepozbawionym poczucia wspólnoty z innymi.
Czytaj więcejPrawa do ekranizacji książki dwóch szwedzkich dziennikarzy ekonomicznych o fenomenie największej muzycznej platformy streamingowej na świecie kupił już Netflix.
Czytaj więcejJuż niemal połowa z nich korzysta z płatnego VoD, a wśród dzieci w wieku 7-12 lat ponad połowa korzysta z internetu na własnym smartfonie.
Czytaj więcejFilm składa się z pięciu historii opowiedzianych przez pięć polskich reżyserek: Kasię Adamik, Olgę Chajdas, Annę Jadowską, Annę Kazejak i Jagodę Szelc.
Czytaj więcej