ilość wyników: 97
Premiera realizowanego specjalnie dla "Media Marketing Polska" badania miała miejsce 29 marca podczas konferencji Multiscreen Day.
Czytaj więcejMimo skomplikowanej sytuacji gospodarczej na świecie biznes związany z produkcjami TV i wideo ma się świetnie. W tym również ten związany z regionem CEE. Piotr Machul był na konferencji NEM Zagreb, jednym z najważniejszych eventów związanych z branżą audiowizualną w Europie Środkowo-Wschodniej.
Czytaj więcejAmerykański serwis streamingowy planuje kolejne realizacje.
Czytaj więcejProdukcja Netfliksa "Glass Onion: A Knives Out Mystery" przyniosła w miniony weekend przychody w wysokości 9,2 mln dolarów. W przeliczeniu na ekran to średnio 13,2 tys. dolarów - najwyższy wynik w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Czytaj więcejKampania “Sztuka kradzieży" to jedyny nagrodzony polski projekt.
Czytaj więcejTo kolejny amerykański gracz streamingowy w Polsce po Netfliksie, HBO, Disneyu i Amazonie.
Czytaj więcejSzacunek oddaję całej ekipie pracującej nad serialem, w tym producentce i pomysłodawczyni całego przedsięwzięcia, wrocławiance Annie Kępińskiej oraz autorom scenografii, dekoracji wnętrz i kostiumów za staranne odtworzenie realiów.
Czytaj więcejKampania pojawi się w telewizji, social mediach, digitalu oraz radiu.
Czytaj więcejNa LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcej"Zachowaj spokój" to nowy polski serial w bibliotece Netfliksa. Zapowiadana na drugą połowę br. produkcja premierę ma już teraz. Miła niespodzianka.
Czytaj więcej