Wyniki wyszukiwania dla tagu - netflix
ilość wyników: 28

Mindshare Polska zbadało jak oglądamy wideo online media-internet

Mindshare Polska zbadało jak oglądamy wideo online

40 proc. polskich internautów ogląda materiały z serwisów VOD co najmniej raz w tygodniu.

Czytaj więcej
Raport "Nadawcy": TVN7 Telewizją Roku, Netflix Serwisem VoD Roku, a Radio Zet Fighterem Roku media-inne

Raport "Nadawcy": TVN7 Telewizją Roku, Netflix Serwisem VoD Roku, a Radio Zet Fighterem Roku

Uhonorowano też program TVP1 "Sanatorium miłości" i serial HBO "Ślepnąc od świateł".

Czytaj więcej
Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day marketing

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Czytaj więcej
Sonia Bohosiewicz reklamuje T-Mobile [wideo] reklama

Sonia Bohosiewicz reklamuje T-Mobile [wideo]

Aktorka występuję w nowej odsłonie kampanii "Bez nonsensów".

Czytaj więcej
Amazon Prime Video w T-Mobile za 13 zł miesięcznie media-internet

Amazon Prime Video w T-Mobile za 13 zł miesięcznie

T-Mobile, jako pierwszy z krajowych operatorów komórkowych, wprowadza usługę do swojej oferty.

Czytaj więcej
Disney ogłosił cenę abonamentu za pakiet Disney+, Hulu i ESPN+ media-internet

Disney ogłosił cenę abonamentu za pakiet Disney+, Hulu i ESPN+

Za trzy serwisy streamingowe amerykańscy użytkownicy zapłacą łącznie 12,99 dol. - mniej lub tyle samo, ile za Netflix czy Amazon Prime Video.

Czytaj więcej
Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15% marketing

Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15%

Po względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.

Czytaj więcej
Wavemaker: Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek w LGBTQ+ marketing

Wavemaker: Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek w LGBTQ+

Blisko połowa polskich internautów uważa, że marki nie powinny angażować się we wsparcie społeczności LGBTQ+. Niekoniecznie stoi to w sprzeczności z ich systemem wartości, 6 na 10 badanych uważa po prostu, że firmy powinny być neutralne światopoglądowo, pokazuje badanie Wavemaker.

Czytaj więcej
25 marek, które kocha pokolenie Z marketing

25 marek, które kocha pokolenie Z

Wyłoniło je badanie przeprowadzone przez firmę Morning Consult wśród Amerykanów w wieku 18-21 lat.

Czytaj więcej
Orange Flex - nowa oferta dla milenialsów marketing

Orange Flex - nowa oferta dla milenialsów

Jak mówi Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska, to zupełnie nowe podejście do biznesu telekomunikacyjnego.

Czytaj więcej