Wyniki wyszukiwania dla tagu - netflix
ilość wyników: 44

Żeby robić fabuły, trzeba robić reklamy reklama

Żeby robić fabuły, trzeba robić reklamy

O branży produkcyjnej, pracy w czasach pandemii i możliwościach polskich studiów na arenie międzynarodowej rozmawiamy z Magdaleną Widuch i Rolandem Lewińskim ze studia Coloroffon.

Czytaj więcej
Dwie trzecie Polaków korzysta z e-commerce częściej niż kiedykolwiek wcześniej marketing

Dwie trzecie Polaków korzysta z e-commerce częściej niż kiedykolwiek wcześniej

To jeden z wyników badania na temat na temat e-commerce i usług online podczas pandemii zrealizowanego przez Mastercard w 15 krajach Europy, w tym w Polsce.

Czytaj więcej
Kryzys może być szansą dla e-commerce marketing

Kryzys może być szansą dla e-commerce

Podczas pandemii koronawirusa część e-biznesów myśli tylko o tym, jak przetrwać, inne mają problemy z kumulacją ruchu na stronach internetowych czy zamówień. Na sytuację muszą reagować wszyscy, zawsze pamiętając, że panika nie jest najlepszym doradcą.

Czytaj więcej
#AloneTogether opinie

#AloneTogether

O tym, jak technologia ratuje nas przed izolacją w dobie pandemii, pisze Ewa Leksander, copywriter w Schulz brand friendly.

Czytaj więcej
Hej Siri, jak brzmi moja marka? opinie

Hej Siri, jak brzmi moja marka?

W cyklu "Tylko w MMPOnline" tym razem naszym gościem jest Michał Krajewski, Head of Music w CORD Warsaw, który zastanawia się jakie warunki muszą być spełnione, by muzyczne i dźwiękowe doświadczenia konsumenta związane z marką przynosiły długofalowe efekty.

Czytaj więcej
Co piąty użytkownik telewizji kablowej lub satelitarnej myśli o przejściu na streaming media-tv

Co piąty użytkownik telewizji kablowej lub satelitarnej myśli o przejściu na streaming

40% abonentów kablówek i platform satelitarnych nie planuje zmian.

Czytaj więcej
Open'er nagrodzony na European Festival Awards 2019 marketing

Open'er nagrodzony na European Festival Awards 2019

Gdyńska impreza zwyciężyła w kategorii "najlepszy duży festiwal" (Best Major Festival).

Czytaj więcej
Kibice są najważniejsi [wideo] marketing

Kibice są najważniejsi [wideo]

O profesjonalizacji rozgrywek, poziomie sportowym, sponsorach, prawach telewizyjnych i e-sporcie mówi Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasa SA.

Czytaj więcej
Gaming to nie jest hermetyczne doświadczenie marketing

Gaming to nie jest hermetyczne doświadczenie

W cyklu "Tylko w MMPOnline" o tym, że gaming nie jest wyłącznie domeną nastolatków, a przy tym przenika się z różnymi obszarami rozrywki, rozmawiamy z Kamilem Szczęsnym, szefem Działu Handlowego - Akcesoria w RTV EURO AGD.

Czytaj więcej
Konsumentem jest się tylko przez chwilę marketing

Konsumentem jest się tylko przez chwilę

Marketerowi więcej da przeczytanie książki o antropologii niż nawet dobrej książki o samym marketingu - mówi Sebastian Szade, strategy & innovations director w agencji Starcom.

Czytaj więcej