ilość wyników: 19
Z branżą związany jest od 14 lat.
Czytaj więcej- Biorąc pod uwagę cały rynek i to, co wydarzyło się w ciągu pandemii możemy mówić o stratach rzędu kilkudziesięciu milionów złotych - mówi Bianka Pawlewska, VP of cinema advertising w New Age Media - Cinema City Group.
Czytaj więcejDziałania promocyjne koordynuje New Age Media.
Czytaj więcejNagrody otrzymały w tym roku: Polsat Media, Biuro Reklamy TVP, Media Impact Polska, Grupa RMF, AMS, Bauer Media i New Age Media.
Czytaj więcejDziałania w sieci kin Cinema City, w tym z wykorzystaniem marketingu sensorycznego, koordynuje New Age Media.
Czytaj więcejStartuje program Family Karta.
Czytaj więcejW jej ramach za bilet na seans 2D opłacony kartą Mastercard lub Maestro za pomocą portfela cyfrowego Masterpass widzowie zapłacą 10 zł.
Czytaj więcejMarka kawy rozpuszczalnej prowadzi działania w sieci Cinema City oraz sklepach Home & You. Trwa kampania reklamowa.
Czytaj więcejWe wtorek, 27 lutego w kinie Cinema City Galeria Mokotów odbyło się pierwsze, otwierające sezon 2018, spotkanie Klubu Pasjonatów Kina NAM zorganizowane przez dom reklamy kinowej New Age Media we współpracy z wydawnictwem VFP Communications.
Czytaj więcejDominika Jóźwiak i Marta Weczera dołączyły do polskiej ekipy pisma.
Czytaj więcej