Wyniki wyszukiwania dla tagu - new-york-times
ilość wyników: 8

Omnicom holdingiem reklamowym roku na Cannes Lions [wideo] reklama

Omnicom holdingiem reklamowym roku na Cannes Lions [wideo]

McCann New York, FCB New York oraz Wieden & Kennedey Portalnd zdobyły po dwa grand prix.

Czytaj więcej
Drewniany Ołówek dla 180heartbeats + Jung v Matt za Niezniszczalną Tęczę [wideo] reklama

Drewniany Ołówek dla 180heartbeats + Jung v Matt za Niezniszczalną Tęczę [wideo]

W konkursie D&AD przyznano w tym roku sześć najwyżej cenionych Czarnych Ołówków.

Czytaj więcej
Wieden + Kennedy Portland agencją roku na One Show [wideo] reklama

Wieden + Kennedy Portland agencją roku na One Show [wideo]

10 Złotych Ołówków, a także nagrodę "best in show" i cztery nagrody "best of discipline", przyniosła jej kampania "Dream Crazy" dla Nike.

Czytaj więcej
Apple News Plus: czego się spodziewać media-internet

Apple News Plus: czego się spodziewać

Nowy serwis Apple - jeden z kilku zapowiedzianych na wczorajszej konferencji w Kalifornii - to ciekawa oferta dla czytelników prasy, ale niekoniecznie dla wydawców.

Czytaj więcej
Facebook udostępniał dane użytkowników ponad 150 firmom marketing

Facebook udostępniał dane użytkowników ponad 150 firmom

Z dokumentów, do których dotarł "New York Times", wynika, że były wśród nich m.in. Amazon, Netflix, Spotify i Microsoft.

Czytaj więcej
Mike Tyson opowiada o Powstaniu Warszawskim reklama

Mike Tyson opowiada o Powstaniu Warszawskim

Występ ambasadora marki napoju energetycznego Black w tej roli wzbudza duże kontrowersje.

Czytaj więcej
Koniec czwartej okładki media-prasa

Koniec czwartej okładki

Tablety to ścieżka, z której wydawcy prasowi nie mogą uciec. Wymaga wiedzy, otwartości, innowacyjności, a przede wszystkim inwestycji. To trudna droga, zwłaszcza że branża cierpi z powodu spadku wpływów reklamowych.

Czytaj więcej
Płatny kontent gra piano media-prasa

Płatny kontent gra piano

Oferujemy nie tylko platformę technologiczną, ale także wartość dodaną - analizujemy, które treści mają potencjał jako płatne - mówi Peter Richards, dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialny za kontakty ze środkową i północną Europą Piano Media.

Czytaj więcej