Wyniki wyszukiwania dla tagu - new-york-times
ilość wyników: 12
Coraz więcej do słuchania media-prasa

W czasach, w których coraz częściej chcemy mieć szybki dostęp do skondensowanej wiedzy, mnożą się agregatory, aplikacje i podcasty oferujące bogaty kontent prasowy.

Czytaj więcej
Sukces i inspiracja - "Liderzy" [recenzja] opinie

Warto sięgnąć po "Liderów", by poznać cenę sukcesu i cenę ryzyka w biznesie i życiu. I uczyć się od najlepszych, jak Gates, Bezos czy Cook. Również na ich błędach.

Czytaj więcej
IAB Polska i IAB Europe: pandemia koronawirusa uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo i media cyfrowe reklama

Serwisy informacyjne od dłuższego czasu zmagają się z wytycznymi reklamodawców, którzy wolą unikać kontrowersyjnych konotacji i nie chcą, aby ich reklamy wyświetlały się w kontekście koronawirusa - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Czytaj więcej
Testy Facebook News ruszyły w Stanach Zjednoczonych media-internet

Wśród partnerów nowego przedsięwzięcia są m.in. The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post, BuzzFeed, Business Insider, Fox News i Condé Nast.

Czytaj więcej
Omnicom holdingiem reklamowym roku na Cannes Lions [wideo] reklama

McCann New York, FCB New York oraz Wieden & Kennedey Portalnd zdobyły po dwa grand prix.

Czytaj więcej
Drewniany Ołówek dla 180heartbeats + Jung v Matt za Niezniszczalną Tęczę [wideo] reklama

W konkursie D&AD przyznano w tym roku sześć najwyżej cenionych Czarnych Ołówków.

Czytaj więcej
Wieden + Kennedy Portland agencją roku na One Show [wideo] reklama

10 Złotych Ołówków, a także nagrodę "best in show" i cztery nagrody "best of discipline", przyniosła jej kampania "Dream Crazy" dla Nike.

Czytaj więcej
Apple News Plus: czego się spodziewać media-internet

Nowy serwis Apple - jeden z kilku zapowiedzianych na wczorajszej konferencji w Kalifornii - to ciekawa oferta dla czytelników prasy, ale niekoniecznie dla wydawców.

Czytaj więcej
Facebook udostępniał dane użytkowników ponad 150 firmom marketing

Z dokumentów, do których dotarł "New York Times", wynika, że były wśród nich m.in. Amazon, Netflix, Spotify i Microsoft.

Czytaj więcej
Mike Tyson opowiada o Powstaniu Warszawskim reklama

Występ ambasadora marki napoju energetycznego Black w tej roli wzbudza duże kontrowersje.

Czytaj więcej