Wyniki wyszukiwania dla tagu - newsweek
ilość wyników: 13

Aleksandra Karasińska dyrektorem programowym płatnych serwisów w RASP media-internet

Aleksandra Karasińska dyrektorem programowym płatnych serwisów w RASP

Obejmuje nowo utworzone stanowisko w Ringier Axel Springer Polska

Czytaj więcej
Badanie PBC: właściciele mikro- i małych firm jako czytelnicy prasy i uczestnicy gospodarki PROMOCJA

Badanie PBC: właściciele mikro- i małych firm jako czytelnicy prasy i uczestnicy gospodarki

Znajomość pism branżowych, ale też tygodników opinii i dzienników jest dla właścicieli firm ważnym elementem tożsamości, wyznacznikiem statusu społecznego. Stąd bardzo wysokie zasięgi prasy w tej atrakcyjnej grupie konsumentów.

Czytaj więcej
"Newsweek" z kampanią wizerunkową [wideo] media-prasa

"Newsweek" z kampanią wizerunkową [wideo]

Jej hasło brzmi: "Treści do potęgi Newsweek".

Czytaj więcej
Ukazał się magazyn Newsweek "Fake News" media-prasa

Ukazał się magazyn Newsweek "Fake News"

Redaktorem prowadzącym tytułu jest Konrad Sadurski.

Czytaj więcej
"Slow" - nowy magazyn "Newsweeka" media-prasa

"Slow" - nowy magazyn "Newsweeka"

Autorką kwartalnika jest Iwona Zabielska-Stadnik, redaktorka naczelna "Newsweeka Psychologii".

Czytaj więcej
"Newsweek Living" - pierwszy z serii media-prasa

"Newsweek Living" - pierwszy z serii

Kolejne dodatki mają się pojawiać od września co miesiąc.

Czytaj więcej
Wojciech Staszewski w "Wysokich Obcasach Praca" media-prasa

Wojciech Staszewski w "Wysokich Obcasach Praca"

Ostatnio był dziennikarzem "Newsweeka" i "Twojego Stylu".

Czytaj więcej
"Newsweek Zdrowie" kwartalnikiem media-prasa

"Newsweek Zdrowie" kwartalnikiem

Pismo ma też nowy layout.

Czytaj więcej
Reymont w Azji kultywator-branzowy

Reymont w Azji

Po lekturze reportażu "Życie na miarę" co bardziej wrażliwym trudno będzie bezrefleksyjnie dokonać zakupu przecenionej koszulki w popularnej sieciówce.

Czytaj więcej
Koniec czwartej okładki media-prasa

Koniec czwartej okładki

Tablety to ścieżka, z której wydawcy prasowi nie mogą uciec. Wymaga wiedzy, otwartości, innowacyjności, a przede wszystkim inwestycji. To trudna droga, zwłaszcza że branża cierpi z powodu spadku wpływów reklamowych.

Czytaj więcej