Wyniki wyszukiwania dla tagu - next
ilość wyników: 11

T-Mobile przyznaje się do błędów w reklamach Heyah reklama

T-Mobile przyznaje się do błędów w reklamach Heyah

Rzecz dotyczy kampanii z 2015 r.

Czytaj więcej
Coca-Cola w święta jeździ i rozdaje marketing

Coca-Cola w święta jeździ i rozdaje

Jest pewnym paradoksem, że Boże Narodzenie to jeden z najważniejszych okresów w roku dla napoju, który "najlepiej smakuje schłodzony". Tym razem Coca-Cola znów na ciężarówkach i w samplingu door-to-door. Jest też oczywiście film i Mikołaj.

Czytaj więcej
Next w natarciu opinie

Next w natarciu

Pomyślnie dla Nexta zakończyły się prestiżowe przetargi. Dzięki agencji Grupa SMV poszerza zakres współpracy z ważnymi klientami.

Czytaj więcej
K2: zejście ze szczytu reklama

K2: zejście ze szczytu

Janusz Żebrowski rezygnuje z funkcji prezesa agencji. Po jego dymisji akcje spółki idą w dół. Kluczowy klient zdążył odejść wcześniej od prezesa, drugi tuż po nim.

Czytaj więcej
McCann - przebudzenie opinie

McCann - przebudzenie

Agencja, która miała spore problemy ze zdobywaniem nowego biznesu, może teraz pochwalić się zwycięstwami.

Czytaj więcej
Lato konkursów reklama

Lato konkursów

Mimo wakacyjnej aury klienci postanowili sprawdzić kondycję współpracujących z nimi agencji. Na razie najciekawsze projekty przypadają K2.

Czytaj więcej
Zwyciężają polscy internauci media-internet

Zwyciężają polscy internauci

Mixx Awards 2012 zostały rozdane.

Czytaj więcej
Są nominacje do Mixx Awards 2012 media-internet

Są nominacje do Mixx Awards 2012

Nominowano 33 prace w 11 kategoriach. Zwycięzców poznamy 7 listopada br.

Czytaj więcej
Next ma mieć mocny brand [WYWIAD] reklama

Next ma mieć mocny brand [WYWIAD]

Marek Dorobisz, nowy dyr. kreatywny agencji z grupy Starcom MediaVest Group, planuje m.in. zwiększenie zatrudnienia w dziale kreacji. Jego doświadczenie z rynku niemieckiego ma pomóc w budowaniu świadomości marki agencji wśród jej potencjalnych klientów.

Czytaj więcej
Reklama behawioralna niezagrożona marketing

Reklama behawioralna niezagrożona

IAB rozpoczyna kampanię uświadamiającą internautów, że kilkoma kliknięciami mogą zablokować przesyłanie im reklam behawioralnych. Branża jest spokojna: inicjatywa nie zagrozi dynamicznemu rozwojowi tej reklamy w Polsce.

Czytaj więcej