Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen-audience-measurement
ilość wyników: 30
10,4 mln widzów obejrzało pożegnanie Polaków z UEFA Euro 2020 media-tv

Piłkarskie mistrzostwa przynoszą TVP wzrosty oglądalności.

Czytaj więcej
Nielsen: 10,2 mln widzów oglądało mecz Polska-Hiszpania media-tv

Według własnego pomiaru TVP w momencie najwyższej oglądalności mecz oglądało 13,8 mln osób.

Czytaj więcej
Wieczór wyborczy zgromadził największą widownię w TVP1, TVN i TVP Info media-tv

Kolejne pozycje zajęły TVN24, Polsat i Polsat News.

Czytaj więcej
Podczas strajku nauczycieli rośnie liczba dzieci przed telewizorami media-tv

Tak wynika z badania PHD obejmującego dzieci w wieku 6-14 lat.

Czytaj więcej
MullenLowe MediaHub: seriale TV tracą widzów media-tv

Według analizy domu mediowego widownia większości seriali telewizyjnych maleje od trzech lat.

Czytaj więcej
Mundial 2018: mecz Polska - Senegal oglądało ponad 11 mln widzów media-tv

Udział w rynku widowni wyniósł 78 proc.

Czytaj więcej
Gorący marketingowy Mundial opinie

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji mogą być szansą dla naszych piłkarzy, jak również marketerów.

Czytaj więcej
Viacom rusza z kanałem Nicktoons media-tv

Program kierowany jest do dzieci w wieku 4-10 lat. Nowa stacja trafia do oferty reklamowej Premium TV.

Czytaj więcej
Gessler, Urbański, Dowbor - ich programy dały stacjom największe wpływy reklamowe media-tv

Programy z pierwszej piątki rankingu zarobiły o blisko 18 proc. więcej niż rok wcześniej.

Czytaj więcej
Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej media-tv

W całym roku największą publiczność miał Polsat. Ta stacja zarobiła też najwięcej na reklamach. Widownia wszystkich kanałów z top 4 spadła.

Czytaj więcej