Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen-audience-measurment
ilość wyników: 3

Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł reklama

Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł

To o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.

Czytaj więcej
Wiosna w okopach opinie

Wiosna w okopach

Wszyscy najwięksi gracze rynku telewizyjnego przedstawili już swoją wiosenną ofertę. Powiedzmy szczerze: zaskoczeń nie było. Trzej nadawcy - wbrew temu co deklarują ostatnio dyrektorzy programowi anten - postawili przede wszystkim na sprawdzone formaty.

Czytaj więcej
Coraz większa fragmentaryzacja media-tv

Coraz większa fragmentaryzacja

Spada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej. Co nas czeka w najbliższych miesiącach?

Czytaj więcej