Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen-media
ilość wyników: 6
Najwięksi reklamodawcy telewizyjni w grudniu 2022 r.: Aflofarm, Media Expert i US Pharmacia reklama

W porównaniu z grudniem 2021 r. znacząco swoje wydatki telewizyjne zwiększyły firmy US Pharmacia i Reckitt Benckiser.

Czytaj więcej
Finał US Open oglądało średnio 2,65 mln widzów media-tv

Była to jak dotąd najchętniej oglądana transmisja meczu Wielkiego Szlema w Polsce.

Czytaj więcej
Eksperci BBC, Kantara, Nielsena, Publicis Groupe, TikToka, TVN 27 kwietnia na Multiscreen Day media-internet

Podczas siódmej edycji konferencji organizowanej przez “Media Marketing Polska" będziemy mówić o tym jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, ale także o obecnej, kryzysowej sytuacji, która ma wpływ na konsumentów, media i marki.

Czytaj więcej
"Od fake newsów do love brandów" - Multiscreen Day 2022 media-internet

Nowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.

Czytaj więcej
Nowy język eventów przenoszonych do digitalu [wideo] media-internet

Od ponad roku eventy za sprawą obostrzeń pandemicznych przenoszą się do digitalu. Od prostych form dotarliśmy do rozwiązań z wykorzystaniem najnowszych technologii i formatów znanych z telewizji. Doskonałym przykładem tej radykalnej zmiany jest realizacja Multiscreen Day 2021.

Czytaj więcej
Świat jest nie tylko cyfrowy marketing

O współpracy firm w ramach grupy Kantar, spodziewanym launchu nowych struktur i o trendach na rynku badawczym mówi Krzysztof Kruszewski, CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska.

Czytaj więcej