Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 77
5G odeśle anteny satelitarne do lamusa? media-tv

Telewizja internetowa rośnie w siłę.

Czytaj więcej
Marki Soplica, Somersby i Jacobs zwycięzcami Breakthrough Innovation Poland 2019 Nielsena marketing

Raport firmy Nielsen podsumowuje najważniejsze trendy w innowacjach na rynku FMCG i wskazuje co przesądza o ich sukcesie.Pełna lista zwycięzców rankingu i podsumowanie najważniejszych trendów według Nielsena dostępne są wraz z najnowszym magazynem “Handel".

Czytaj więcej
Papierosy mentolowe i smakowe znikają z rynku marketing

Od 20 maja ich sprzedaż będzie zakazana.

Czytaj więcej
4,6 mln widzów oglądało debatę prezydencką w TVP [wideo] media-tv

TVP podaje wynik o blisko 2 mln wyższy.

Czytaj więcej
Capping w optymalizacji efektu brandingowego kampanii media-internet

Capping w kampaniach digitalowych to temat niejednoznaczny. Z jednej strony warto ograniczać liczbę kontaktów przypadających na jedną osobę, żeby zmaksymalizować zasięg. Z drugiej strony pozostaje niepewność czy osiągniemy efekt - pisze Hanna Strzałkowska, senior digital client consultant, Nielsen.

Czytaj więcej
Co nam zrobi pandemia - rozmowa z Jolantą Tkaczyk marketing

Marki środka, nie mające wyrazistego wizerunku, dobrego pozycjonowania i lojalnej bazy klientów, na pewno będą tracić na rzecz marek tańszych i dających konsumentom poczucie ukojenia - mówi Jolanta Tkaczyk, ekspertka z Akademii Leona Koźmińskiego.

Czytaj więcej
Nielsen: Wartość koszyka wielkanocnego Polaków spadła o 10% marketing

Wysoki wzrost wartości zanotowały kategorie: farby do włosów, kiełbasy i jajka.

Czytaj więcej
Liderzy reklamy TV bez zmian: Aflofarm, Ferrero i Grupa Polsat media-tv

Tak wynika z danych Nielsen Audience Measurement za marzec br. Łącznie marketerzy w marcu br. wydali w telewizji 2,7 mld zł, a przed rokiem 2,6 mld zł.

Czytaj więcej
Nielsen: W czasie pandemii oglądamy telewizję częściej i dłużej media-tv

Przed ekranem zasiadły wszystkie pokolenia, a intensywność działań reklamowych nie zmniejsza się.

Czytaj więcej
Nielsen: Polacy kontynuują zakupy na zapas marketing

Nadal na potęgę kupowaliśmy w marcu środki higieny i suchą żywność.

Czytaj więcej