Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 93
Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce media-tv

W tym okresie liczba monitorowanych ekranów wzrosła z 1 do 4, a kanałów - z 6 do 156.

Czytaj więcej
Przed Multiscreen Day 2021 - rozmowa z Nielsenem podcasty-mmponline

Wydanie specjalne Podcastu MMP.

Czytaj więcej
Co czwarte gospodarstwo domowe korzysta z płatnych serwisów streamingu wideo media-internet

Według Nielsena 27% gospodarstw telewizyjnych ma telewizory smart TV, które faktycznie są podłączone do internetu. W 2015 r. było ich 9%.

Czytaj więcej
Rekordowa widownia rozmowy z księciem Harrym i Meghan Markle media-tv

90-minutową rozmowę przeprowadzoną przez Oprah Winfrey i wyemitowaną w niedzielny wieczór przez stację CBS obejrzało w Stanach Zjednoczonych ponad 17 milionów widzów.

Czytaj więcej
Wielobój nieoczywisty media-tv

Na największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.

Czytaj więcej
Rafał Klara: Telewizor bez telewizji media-tv

O słabnącym znaczeniu telewizji linearnej i o tym, co zmieniająca się konsumpcja treści wideo oznacza dla reklamodawców pisze Rafał Klara, media strategy director, Dentsu.

Czytaj więcej
Wavemaker: Tylko sześć razy w 2020 r. programy TV przyciągnęły ponad 5 mln widzów media-tv

Powyżej 5 mln widzów udawało się zgromadzić jedynie pojedynczym emisjom "M jak miłość".

Czytaj więcej
"The Crown" z rekordową oglądalnością w rankingu Nielsena media-internet

Użytkownicy Netfliksa obejrzeli łącznie 3,36 mld minut serialu w tygodniu od 16 do 22 listopada.

Czytaj więcej
IKEA rezygnuje z wydawania katalogu - komentarz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB marketing

Badania zrealizowane przed dwoma miesiącami przez Stowarzyszenie wspólnie z ARC Rynek i Opinia sugerują, że decyzja IKEA nie spodoba się Polakom.

Czytaj więcej
Skrajne emocje i nowe trendy [wideo] marketing

O najważniejszych wydarzeniach i trendach w 2020 roku, a także o prognozach na 2021 rok w mediach, reklamie i marketingu mówią Jakub Bugieda, senior communications planner oraz Magdalena Prucnal, junior communications planner z agencji mediowej Spark Foundry.

Czytaj więcej