ilość wyników: 103
Badania zostały przeprowadzone przez firmy Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie Meta.
Czytaj więcejŚrednio 69% wszystkich odbiorców LGBTQ+ twierdzi, że dostrzega wysiłki mające na celu poprawę inkluzywności w mediach, jednak 27% uważa, że poziom inkluzywności nie uległ zmianie, a niewielki odsetek jest zdania, że uległ on ograniczeniu w ostatnich latach.
Czytaj więcejIch zdaniem decyzja rządu bez powodu faworyzuje TVP.
Czytaj więcejSwoimi spostrzeżeniami dzielą się Yaroslav Protsiv, EMEA Client Business Partner w firmie badawczej Nielsen i Gabriel Matwiejczyk, Marketing Science Partner w Facebooku. Przeczytasz tylko w MMPOnline.
Czytaj więcejOprze się na danych Gemiusa. Wyniki pomiaru będą publikowane od 1 września br.
Czytaj więcejNowe serwisy streamingowe chcą namieszać na rynku mediów związanych ze sportem. To dzięki tym platformom nie widać końca potyczki o najbardziej atrakcyjne prawa do transmisji live. Ale czy nowi gracze są skazani na błyskawiczny sukces?
Czytaj więcejDo tej pory odpowiadał za dział realizacji kampanii w agencji Plista, a także za wdrożenia technologiczne i tworzenie nowych produktów w ramach tej marki.
Czytaj więcejTelewizja i internet już zawsze będą razem. Pełen, wiarygodny i niezależny pomiar wideo na różnych ekranach jest możliwy i potrzebny - przekonują Joanna Kopeć, senior media research executive, Nielsen Media oraz Michał Buszko, client team leader, Nielsen Media.
Czytaj więcejOby analizy takie jak nasze podsumowanie popularności programów informacyjnych w regionach, znajdowały wkrótce praktyczne zastosowanie w planowaniu TV - mówi Paweł Gala, szef agencji mediowej.
Czytaj więcej