Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 83
Średni czas oglądania filmów na YouTube: ponad 40 minut dziennie [wideo] media-internet

YouTube w Polsce ma już ponad 10 milionów widzów w przedziale 24-44 lat. W grupie 18+ jest to ponad 20 milionów.

Czytaj więcej
Nie wszyscy oglądają telewizję tak samo media-tv

Chociaż średni czas oglądania telewizji w Polsce jest wciąż wysoki, to rośnie znaczenie light TV viewers. Rozmawiamy o tym zjawisku z Joanną Kopeć, senior media research executive w firmie Nielsen i Michałem Protasiukiem, media research managerem w Google.

Czytaj więcej
Przekuć zagrożenia w nowe szanse - rozmowa z Urszulą Zarańską-Skarżyńską marketing

O wyzwaniach, nowych projektach i badaniach, a także o zmianie perspektywy myślenia i działania w wymagających czasach w przededniu kolejnej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego (4-5 listopada), mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Czytaj więcej
Nielsen ma już dane z jednoźródłowego pomiaru telewizji i wideo online media-internet

Średnio przez 30 minut dziennie oglądamy wideo w sieci, najchętniej z YouTube i na Facebooku.

Czytaj więcej
Kim będzie konsument za kilka lat, czyli Next Day Summit 2020 [wideo] marketing

Pierwsza ogólnopolska edycja konferencji - w całości online - już za kilka dni, 29 września, start o godz. 10.

Czytaj więcej
Rząd pozwoli telewizjom zarobić więcej media-tv

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego przygotowało nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji, zgodnie z którą nadawcy telewizyjni będą mogli emitować dłuższe niż dotychczas bloki reklam.

Czytaj więcej
5G odeśle anteny satelitarne do lamusa? media-tv

Telewizja internetowa rośnie w siłę.

Czytaj więcej
Marki Soplica, Somersby i Jacobs zwycięzcami Breakthrough Innovation Poland 2019 Nielsena marketing

Raport firmy Nielsen podsumowuje najważniejsze trendy w innowacjach na rynku FMCG i wskazuje co przesądza o ich sukcesie.Pełna lista zwycięzców rankingu i podsumowanie najważniejszych trendów według Nielsena dostępne są wraz z najnowszym magazynem “Handel".

Czytaj więcej
Papierosy mentolowe i smakowe znikają z rynku marketing

Od 20 maja ich sprzedaż będzie zakazana.

Czytaj więcej
4,6 mln widzów oglądało debatę prezydencką w TVP [wideo] media-tv

TVP podaje wynik o blisko 2 mln wyższy.

Czytaj więcej