Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 98
Nielsen zmierzy oglądalność TV na smartfonach media-tv

Oprze się na danych Gemiusa. Wyniki pomiaru będą publikowane od 1 września br.

Czytaj więcej
Atak pozycyjny [wideo] media-internet

Nowe serwisy streamingowe chcą namieszać na rynku mediów związanych ze sportem. To dzięki tym platformom nie widać końca potyczki o najbardziej atrakcyjne prawa do transmisji live. Ale czy nowi gracze są skazani na błyskawiczny sukces?

Czytaj więcej
Dominik Wójcik head of AI & machine learning solutions w GroupM media-inne

Do tej pory odpowiadał za dział realizacji kampanii w agencji Plista, a także za wdrożenia technologiczne i tworzenie nowych produktów w ramach tej marki.

Czytaj więcej
Płynna rzeczywistość wideo media-internet

Telewizja i internet już zawsze będą razem. Pełen, wiarygodny i niezależny pomiar wideo na różnych ekranach jest możliwy i potrzebny - przekonują Joanna Kopeć, senior media research executive, Nielsen Media oraz Michał Buszko, client team leader, Nielsen Media.

Czytaj więcej
Wavemaker: "Fakty" najsilniejsze w woj. opolskim, "Wiadomości" na Podlasiu media-tv

Oby analizy takie jak nasze podsumowanie popularności programów informacyjnych w regionach, znajdowały wkrótce praktyczne zastosowanie w planowaniu TV - mówi Paweł Gala, szef agencji mediowej.

Czytaj więcej
Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce media-tv

W tym okresie liczba monitorowanych ekranów wzrosła z 1 do 4, a kanałów - z 6 do 156.

Czytaj więcej
Przed Multiscreen Day 2021 - rozmowa z Nielsenem podcasty-mmponline

Wydanie specjalne Podcastu MMP.

Czytaj więcej
Co czwarte gospodarstwo domowe korzysta z płatnych serwisów streamingu wideo media-internet

Według Nielsena 27% gospodarstw telewizyjnych ma telewizory smart TV, które faktycznie są podłączone do internetu. W 2015 r. było ich 9%.

Czytaj więcej
Rekordowa widownia rozmowy z księciem Harrym i Meghan Markle media-tv

90-minutową rozmowę przeprowadzoną przez Oprah Winfrey i wyemitowaną w niedzielny wieczór przez stację CBS obejrzało w Stanach Zjednoczonych ponad 17 milionów widzów.

Czytaj więcej
Wielobój nieoczywisty media-tv

Na największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.

Czytaj więcej