Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 108
Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów media-internet

Wieloletnia umowa obejmuje rynki Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Polski.

Czytaj więcej
Wavemaker: Ponownie żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 milionów widzów media-tv

Dla porównania, w 2009 r. takich programów było 436. Zdaniem analityków Wavemakera, wyłączając sport, gdzie wielomilionowe "złote strzały" jeszcze padają, epoka 5-milionowych publiczności cyklicznych programów w linearnej TV bezpowrotnie minęła.

Czytaj więcej
Katar 2022: Mecz Meksyk - Polska oglądało 8,5 miliona widzów media-tv

To rekord widowni w 2022 roku.

Czytaj więcej
YouTube ma już w Polsce 25 milionów dorosłych użytkowników media-internet

W czasie YouTube Brandcast ogłoszone zostało globalne partnerstwo YouTube z Shopify.

Czytaj więcej
Nadawcy komercyjni z MUX-2 sporo stracili na zmianie nadawania media-tv

Apelują oni do TVP, by jak najszybciej również przeszła na nowy standard.

Czytaj więcej
Reklama cyfrowa przynosi marce długofalowe korzyści [badanie] reklama

Badania zostały przeprowadzone przez firmy Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie Meta.

Czytaj więcej
Nielsen: Respondenci LGBTQ+ postrzegają streaming jako najbardziej inkluzywną formę nadawania media-inne

Średnio 69% wszystkich odbiorców LGBTQ+ twierdzi, że dostrzega wysiłki mające na celu poprawę inkluzywności w mediach, jednak 27% uważa, że poziom inkluzywności nie uległ zmianie, a niewielki odsetek jest zdania, że uległ on ograniczeniu w ostatnich latach.

Czytaj więcej
Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2 media-tv

Ich zdaniem decyzja rządu bez powodu faworyzuje TVP.

Czytaj więcej
Lucyna Koba w Nielsenie marketing

Przechodzi z RTB House.

Czytaj więcej
Co zmienić w strategii medialnej, gdy zmieniają się zachowania konsumentów? media-internet

Swoimi spostrzeżeniami dzielą się Yaroslav Protsiv, EMEA Client Business Partner w firmie badawczej Nielsen i Gabriel Matwiejczyk, Marketing Science Partner w Facebooku. Przeczytasz tylko w MMPOnline.

Czytaj więcej