Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 69

Nielsen: W czasie pandemii oglądamy telewizję częściej i dłużej media-tv

Nielsen: W czasie pandemii oglądamy telewizję częściej i dłużej

Przed ekranem zasiadły wszystkie pokolenia, a intensywność działań reklamowych nie zmniejsza się.

Czytaj więcej
Nielsen: Polacy kontynuują zakupy na zapas marketing

Nielsen: Polacy kontynuują zakupy na zapas

Nadal na potęgę kupowaliśmy w marcu środki higieny i suchą żywność.

Czytaj więcej
GroupM: Ponad połowa CMO w Polsce to kobiety media-inne

GroupM: Ponad połowa CMO w Polsce to kobiety

Na rynku agencji reklamowych i mediowych statystyki są znacznie mniej wyrównane - większością spółek zarządzają mężczyźni.

Czytaj więcej
Aflofarm, Lidl i Polpharma czołowymi reklamodawcami telewizyjnymi 2019 roku reklama

Aflofarm, Lidl i Polpharma czołowymi reklamodawcami telewizyjnymi 2019 roku

Według raportu Nielsena największe wpływy reklamowe zanotowały stacje: Polsat, TVN i TVP2.

Czytaj więcej
Posłuchaj co w Handlu media-internet

Posłuchaj co w Handlu

Redakcja miesięcznika "Handel" i portalu handelextra.pl ruszyła właśnie z podcastami, w których usłyszycie o FMCG i rynku detalicznym: o tym, co aktualnie zajmuje te branże i garść inspiracji na przyszłość.

Czytaj więcej
Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day marketing

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Czytaj więcej
Polacy pokochali kapsułki do prania marketing

Polacy pokochali kapsułki do prania

Według danych firmy Henkel wartościowa sprzedaż całej kategorii kapsułek do prania osiągnęła w 2018 r. 541 mln zł.

Czytaj więcej
Wojna browarów z gorzelniami marketing

Wojna browarów z gorzelniami

W tle podatki, a naprawdę - konsumpcja.

Czytaj więcej
Kosmetyki męskie - szybko rosnąca nisza marketing

Kosmetyki męskie - szybko rosnąca nisza

Wielka pieniądze nadal są po stronie kategorii kobiecych, ale dla tych, którzy szukają wyraźnych wzrostów czy niszy, kosmetyki męskie to dobry kierunek.

Czytaj więcej
Według Nielsena rynek piwa wzrósł w ub.r. wartościowo o ponad 7 proc. marketing

Według Nielsena rynek piwa wzrósł w ub.r. wartościowo o ponad 7 proc.

Polacy kupują coraz droższe piwa, coraz chętniej także bez alkoholu.

Czytaj więcej