ilość wyników: 93
W tym okresie liczba monitorowanych ekranów wzrosła z 1 do 4, a kanałów - z 6 do 156.
Czytaj więcejWydanie specjalne Podcastu MMP.
Czytaj więcejWedług Nielsena 27% gospodarstw telewizyjnych ma telewizory smart TV, które faktycznie są podłączone do internetu. W 2015 r. było ich 9%.
Czytaj więcej90-minutową rozmowę przeprowadzoną przez Oprah Winfrey i wyemitowaną w niedzielny wieczór przez stację CBS obejrzało w Stanach Zjednoczonych ponad 17 milionów widzów.
Czytaj więcejNa największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.
Czytaj więcejO słabnącym znaczeniu telewizji linearnej i o tym, co zmieniająca się konsumpcja treści wideo oznacza dla reklamodawców pisze Rafał Klara, media strategy director, Dentsu.
Czytaj więcejPowyżej 5 mln widzów udawało się zgromadzić jedynie pojedynczym emisjom "M jak miłość".
Czytaj więcejUżytkownicy Netfliksa obejrzeli łącznie 3,36 mld minut serialu w tygodniu od 16 do 22 listopada.
Czytaj więcejBadania zrealizowane przed dwoma miesiącami przez Stowarzyszenie wspólnie z ARC Rynek i Opinia sugerują, że decyzja IKEA nie spodoba się Polakom.
Czytaj więcejO najważniejszych wydarzeniach i trendach w 2020 roku, a także o prognozach na 2021 rok w mediach, reklamie i marketingu mówią Jakub Bugieda, senior communications planner oraz Magdalena Prucnal, junior communications planner z agencji mediowej Spark Foundry.
Czytaj więcej