Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 61

Kosmetyki męskie - szybko rosnąca nisza marketing

Kosmetyki męskie - szybko rosnąca nisza

Wielka pieniądze nadal są po stronie kategorii kobiecych, ale dla tych, którzy szukają wyraźnych wzrostów czy niszy, kosmetyki męskie to dobry kierunek.

Czytaj więcej
Według Nielsena rynek piwa wzrósł w ub.r. wartościowo o ponad 7 proc. marketing

Według Nielsena rynek piwa wzrósł w ub.r. wartościowo o ponad 7 proc.

Polacy kupują coraz droższe piwa, coraz chętniej także bez alkoholu.

Czytaj więcej
Telewizja jest ciągle najskuteczniejszym medium media-tv

Telewizja jest ciągle najskuteczniejszym medium

Obecnie telewizja przeżywa odrodzenie po niczym nieuzasadnionej erozji widocznej w ostatnich latach. Nie tylko nie umiera, ale nadal jest bardzo skutecznym narzędziem komunikacji. Internet stwarza nowe możliwości reklamowe w epoce multiscreen - przekonuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce marketing

Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce

Według badania przeprowadzonego w październiku br. niespełna połowa (45 proc.) internautów w wieku 19-49 lat zna termin "podcast".

Czytaj więcej
Shopper Day 2018 marketing

Shopper Day 2018

Konferencję o nowych narzędziach w shopper marketingu, lojalności i e-commerce zorganizował "Media & Marketing Polska" wraz z "Handlem".

Czytaj więcej
Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji Shopper Day marketing

Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji Shopper Day

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Czytaj więcej
Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day marketing

Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day

Wydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".

Czytaj więcej
Wavemaker dla ScreenLovers: "Ucho prezesa" najpopularniejsze w grupie 65+ media-internet

Wavemaker dla ScreenLovers: "Ucho prezesa" najpopularniejsze w grupie 65+

"Ucho prezesa", serial produkowany przez Showmax, ma ok. 3 mln regularnych widzów w Polsce, pokazuje badanie Wavemaker zrealizowane dla ScreenLovers. Produkcja jest popularna przede wszystkim wśród mężczyzn i seniorów.

Czytaj więcej
Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł reklama

Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł

Najwięcej wydawali: Aflofarm, US Pharmacia i P&G.

Czytaj więcej
IAA Global zabiera głos w sprawie konfliktu TVP - Nielsen media-tv

IAA Global zabiera głos w sprawie konfliktu TVP - Nielsen

List w tej sprawie otrzymały m.in. władze TVP, Nielsena, członkowie KRRiT oraz Rady Mediów Narodowych.

Czytaj więcej