Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 103
Reklama cyfrowa przynosi marce długofalowe korzyści [badanie] reklama

Badania zostały przeprowadzone przez firmy Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie Meta.

Czytaj więcej
Nielsen: Respondenci LGBTQ+ postrzegają streaming jako najbardziej inkluzywną formę nadawania media-inne

Średnio 69% wszystkich odbiorców LGBTQ+ twierdzi, że dostrzega wysiłki mające na celu poprawę inkluzywności w mediach, jednak 27% uważa, że poziom inkluzywności nie uległ zmianie, a niewielki odsetek jest zdania, że uległ on ograniczeniu w ostatnich latach.

Czytaj więcej
Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2 media-tv

Ich zdaniem decyzja rządu bez powodu faworyzuje TVP.

Czytaj więcej
Lucyna Koba w Nielsenie marketing

Przechodzi z RTB House.

Czytaj więcej
Co zmienić w strategii medialnej, gdy zmieniają się zachowania konsumentów? media-internet

Swoimi spostrzeżeniami dzielą się Yaroslav Protsiv, EMEA Client Business Partner w firmie badawczej Nielsen i Gabriel Matwiejczyk, Marketing Science Partner w Facebooku. Przeczytasz tylko w MMPOnline.

Czytaj więcej
Nielsen zmierzy oglądalność TV na smartfonach media-tv

Oprze się na danych Gemiusa. Wyniki pomiaru będą publikowane od 1 września br.

Czytaj więcej
Atak pozycyjny [wideo] media-internet

Nowe serwisy streamingowe chcą namieszać na rynku mediów związanych ze sportem. To dzięki tym platformom nie widać końca potyczki o najbardziej atrakcyjne prawa do transmisji live. Ale czy nowi gracze są skazani na błyskawiczny sukces?

Czytaj więcej
Dominik Wójcik head of AI & machine learning solutions w GroupM media-inne

Do tej pory odpowiadał za dział realizacji kampanii w agencji Plista, a także za wdrożenia technologiczne i tworzenie nowych produktów w ramach tej marki.

Czytaj więcej
Płynna rzeczywistość wideo media-internet

Telewizja i internet już zawsze będą razem. Pełen, wiarygodny i niezależny pomiar wideo na różnych ekranach jest możliwy i potrzebny - przekonują Joanna Kopeć, senior media research executive, Nielsen Media oraz Michał Buszko, client team leader, Nielsen Media.

Czytaj więcej
Wavemaker: "Fakty" najsilniejsze w woj. opolskim, "Wiadomości" na Podlasiu media-tv

Oby analizy takie jak nasze podsumowanie popularności programów informacyjnych w regionach, znajdowały wkrótce praktyczne zastosowanie w planowaniu TV - mówi Paweł Gala, szef agencji mediowej.

Czytaj więcej