Wyniki wyszukiwania dla tagu - nike
ilość wyników: 21

Nowości książkowe: Wystrzegaj się Futury kultywator-branzowy

Nowości książkowe: Wystrzegaj się Futury

Książka Douglasa Thomasa jest przeznaczona głównie dla osób związanych z projektowaniem, ale może zainteresować szersze grono czytelników.

Czytaj więcej
Instagram zaprasza na zakupy marketing

Instagram zaprasza na zakupy

Pilotażowy program jest ograniczony do Stanów Zjednoczonych i obejmuje 23 marki.

Czytaj więcej
Serena Williams głosem "szalonych" kobiet w spocie Nike [wideo] reklama

Serena Williams głosem "szalonych" kobiet w spocie Nike [wideo]

Film "Dream Crazier" pokazany po raz pierwszy podczas wręczenia Oscarów ma już ponad 6,5 mln wyświetleń na YouTube.

Czytaj więcej
180heartbeats + Jung v. Matt  twórcą ekopudełek dla Nike marketing

180heartbeats + Jung v. Matt twórcą ekopudełek dla Nike

Autorem projektu jest Bartłomiej Walczuk, creative director agencji.

Czytaj więcej
Modny powód, by uprawiać sport opinie

Modny powód, by uprawiać sport

Wydarzeń sportowych jest coraz więcej, coraz więcej spersonalizowanych treści zachęca użytkowników do wejścia w świat sportu a same produkty pierwotnie stworzone do treningu funkcjonują jako elementy garderoby i mody. Gdzie w tym systemie znajduje się sam sport?

Czytaj więcej
Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji marketing

Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji

Wśród marek zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos.

Czytaj więcej
Zalando wprowadza program partnerski marketing

Zalando wprowadza program partnerski

To nowa usługa dla polskich e-konsumentów.

Czytaj więcej
Magdalena Kozanowska i Jacek Karolak w zarządzie agencji 180heartbeats + Jung v. Matt reklama

Magdalena Kozanowska i Jacek Karolak w zarządzie agencji 180heartbeats + Jung v. Matt

Dołączają do zarządu agencji, który obecnie tworzą Marcin Gaworski i Mikołaj Sadowski.

Czytaj więcej
10 milionów minut uwagi media-internet

10 milionów minut uwagi

- Dawna zasada "Content is King" już nie jest aktualna. Nie wystarczy zarobić świetnego materiału dla marki i czekać aż ludzie zaczną sami to oglądać. Dziś dystrybucja jest królem, a kontent, kreacja jest tego pochodną - mówi Krystian Botko, CEO TalentMedia.

Czytaj więcej
Marcin Piwnicki założył studio Kohe reklama

Marcin Piwnicki założył studio Kohe

Wcześniej pracował m.in. w Peppermint.

Czytaj więcej