Wyniki wyszukiwania dla tagu - nike
ilość wyników: 25

Omnicom holdingiem reklamowym roku na Cannes Lions reklama

Omnicom holdingiem reklamowym roku na Cannes Lions

McCann New York, FCB New York oraz Wieden & Kennedey Portalnd zdobyły po dwa grand prix.

Czytaj więcej
Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku reklama

Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku

Zdobywcami nagród z okazji 50-lecia Effie zostały Apple, Dove, IBM, Mastercard i Nike oraz agencje Media Arts Lab, Ogilvy, McCann Worldgroup i Wieden + Kennedy.

Czytaj więcej
Drewniany Ołówek dla 180heartbeats + Jung v Matt za Niezniszczalną Tęczę reklama

Drewniany Ołówek dla 180heartbeats + Jung v Matt za Niezniszczalną Tęczę

W konkursie D&AD przyznano w tym roku sześć najwyżej cenionych Czarnych Ołówków.

Czytaj więcej
Wieden + Kennedy Portland agencją roku na One Show reklama

Wieden + Kennedy Portland agencją roku na One Show

10 Złotych Ołówków, a także nagrodę "best in show" i cztery nagrody "best of discipline", przyniosła jej kampania "Dream Crazy" dla Nike.

Czytaj więcej
Nowości książkowe: Wystrzegaj się Futury kultywator-branzowy

Nowości książkowe: Wystrzegaj się Futury

Książka Douglasa Thomasa jest przeznaczona głównie dla osób związanych z projektowaniem, ale może zainteresować szersze grono czytelników.

Czytaj więcej
Instagram zaprasza na zakupy marketing

Instagram zaprasza na zakupy

Pilotażowy program jest ograniczony do Stanów Zjednoczonych i obejmuje 23 marki.

Czytaj więcej
Serena Williams głosem "szalonych" kobiet w spocie Nike [wideo] reklama

Serena Williams głosem "szalonych" kobiet w spocie Nike [wideo]

Film "Dream Crazier" pokazany po raz pierwszy podczas wręczenia Oscarów ma już ponad 6,5 mln wyświetleń na YouTube.

Czytaj więcej
180heartbeats + Jung v. Matt  twórcą ekopudełek dla Nike marketing

180heartbeats + Jung v. Matt twórcą ekopudełek dla Nike

Autorem projektu jest Bartłomiej Walczuk, creative director agencji.

Czytaj więcej
Modny powód, by uprawiać sport opinie

Modny powód, by uprawiać sport

Wydarzeń sportowych jest coraz więcej, coraz więcej spersonalizowanych treści zachęca użytkowników do wejścia w świat sportu a same produkty pierwotnie stworzone do treningu funkcjonują jako elementy garderoby i mody. Gdzie w tym systemie znajduje się sam sport?

Czytaj więcej
Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji marketing

Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji

Wśród marek zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos.

Czytaj więcej