ilość wyników: 7
Z badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.
Czytaj więcejSerwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów. Wśród "beztelewidzów" obserwujemy przewagę kobiet, 25-34-latków oraz mieszkańców wielkich miast - pokazuje MEC VideoTrack.
Czytaj więcejPrawie 9 proc. polskich internautów oglądało w sieci "House of Cards". Serial był najpopularniejszy w grupie 25-34-latków, pokazuje badanie MEC zrealizowane chwilę przed premierą trzeciego sezonu.
Czytaj więcejSpada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej. Co nas czeka w najbliższych miesiącach?
Czytaj więcejTrwa dyskusja z tezami twórców badania Etnomedia. Atmedia dowodzi, że telewizja rośnie w siłę. Na komentarz Pawła Jagiełły z PanMedia Western odpowiada Joanna Nowakowska.
Czytaj więcejJakościowa wiedza daje wgląd w całkowicie nowe zjawiska - twierdzi w reakcji na wątpliwości Atmedia i Aegisu co do wniosków z badań Etnomedia Paweł Jagiełło, integrated media director w domu mediowym PanMedia Western.
Czytaj więcejEtnografia w połączeniu z TGI może prowadzić na manowce w próbie opisu polskiego odbiorcy telewizji - Edward Korbel, szef badań grupy Aegis, i Joanna Nowakowska, odpowiedzialna za relacje z mediami w Atmedia, biorą pod lupę kontrowersyjne wnioski twórców Etnomedia.
Czytaj więcej