Wyniki wyszukiwania dla tagu - nowakowska-joanna
ilość wyników: 7
Wideo z potencjałem media-tv

Z badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.

Czytaj więcej
Serwisy VoD głównych stacji TV popularne wśród internautów bez telewizorów media-tv

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów. Wśród "beztelewidzów" obserwujemy przewagę kobiet, 25-34-latków oraz mieszkańców wielkich miast - pokazuje MEC VideoTrack.

Czytaj więcej
"House of Cards" legalnie i nie media-tv

Prawie 9 proc. polskich internautów oglądało w sieci "House of Cards". Serial był najpopularniejszy w grupie 25-34-latków, pokazuje badanie MEC zrealizowane chwilę przed premierą trzeciego sezonu.

Czytaj więcej
Coraz większa fragmentaryzacja media-tv

Spada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej. Co nas czeka w najbliższych miesiącach?

Czytaj więcej
Telewizyjna rewolucja już trwa media-tv

Trwa dyskusja z tezami twórców badania Etnomedia. Atmedia dowodzi, że telewizja rośnie w siłę. Na komentarz Pawła Jagiełły z PanMedia Western odpowiada Joanna Nowakowska.

Czytaj więcej
Ilość vs. jakość - PMW odpowiada na zarzuty w sprawie Etnomedia media-inne

Jakościowa wiedza daje wgląd w całkowicie nowe zjawiska - twierdzi w reakcji na wątpliwości Atmedia i Aegisu co do wniosków z badań Etnomedia Paweł Jagiełło, integrated media director w domu mediowym PanMedia Western.

Czytaj więcej
Atmedia i Aegis: TV potęgą jest, i basta! media-tv

Etnografia w połączeniu z TGI może prowadzić na manowce w próbie opisu polskiego odbiorcy telewizji - Edward Korbel, szef badań grupy Aegis, i Joanna Nowakowska, odpowiedzialna za relacje z mediami w Atmedia, biorą pod lupę kontrowersyjne wnioski twórców Etnomedia.

Czytaj więcej