Wyniki wyszukiwania dla tagu - nowy-jork
ilość wyników: 23
Bumble z powodzeniem debiutuje na giełdzie Nasdaq media-internet

Do spółki należą aplikacje randkowe Bumble i Badoo. Ta pierwsza zyskała sławę "zmieniając reguły gry", tzn. czyniąc kobiety aktywną stroną w wyszukiwaniu partnerów online.

Czytaj więcej
Fiverr przejmuje Working Not Working [wideo] reklama

Obie firmy łączy misja łączenia freelancerów ze zleceniodawcami potrzebującymi usług, przy czym Working Not Working specjalizuje się w branży kreatywnej.

Czytaj więcej
Powstał czwarty co do wielkości koncern motoryzacyjny świata marketing

Stellantis, powstały z połączenia Fiat Chrysler Automobiles z Groupe PSA, zadebiutował wczoraj na giełdzie nowojorskiej, a dzień wcześniej na parkietach w Mediolanie i Paryżu.

Czytaj więcej
VF kupuje markę Supreme za 2,1 miliarda dol. marketing

Właściciel Timberland, Vans i The North Face poszerza tym samym portfolio o markę streetwear istniejącą od 1994 r.

Czytaj więcej
The One Show: w branded entertainment nie wystarczy dostarczać rozrywki reklama

Potrzebne są pomysły, które mają szansę wprowadzić społeczne zmiany - pisze jurorka tegorocznej edycji słynnego nowojorskiego konkursu Patrycja Lukjanow, creative director w Saatchi & Saatchi.

Czytaj więcej
Gala A-List & Creativity Awards będzie przełożona reklama

"Ad Age" przyznaje, że termin 14 kwietnia w obecnej sytuacji związanej z koronawirusem "nie jest realistyczny".

Czytaj więcej
Verizon opowiada historie prawdziwych użytkowników w oscarowych spotach [wideo] reklama

Operator telekomunikacyjny przygotował też specjalny event w Nowym Jorku promujący technologię 5G.

Czytaj więcej
Nicola Mendelsohn zakłada fundację pomagającą chorym na raka krwi reklama

Misję fundacji wesprze kampania ze zdjęciami Rankina przygotowana przez agencję The&Partnership.

Czytaj więcej
Digitas i 180 Heartbeats Jung v Matt nagrodzone Clio Awards reklama

Srebro i trzy brązy dla agencji z Polski.

Czytaj więcej
Clio Awards obchodzą 60-lecie reklama

Z tej okazji powstał obraz nawiązujący do stylistyki renesansowej, prezentujący słynne postaci świata reklamy i marki z ostatnich sześciu dekad.

Czytaj więcej