ilość wyników: 39
Obie firmy łączy misja łączenia freelancerów ze zleceniodawcami potrzebującymi usług, przy czym Working Not Working specjalizuje się w branży kreatywnej.
Czytaj więcejZarządzanie kreacją obejmą: Mikołaj Pawlak, senior copywriter, oraz Magdalena Marek, senior digital creative.
Czytaj więcejZastąpi agencyjnego weterana Johna Seiferta, który w kwietniu br. zapowiedział swoje odejście na emeryturę w przyszłym roku.
Czytaj więcejWcześniej był dyrektorem generalnym Viacom International Media Networks w Polsce.
Czytaj więcejNagroda główna to 200 tysięcy złotych na kampanię reklamową w RMF FM.
Czytaj więcejWcześniej pracowali w Ogilvy & Mather.
Czytaj więcejDrugie miejsce przypadło holdingowi WPP, a trzecie IPG. Siecią Roku zostało BBDO.
Czytaj więcejWcześniej kampanię "To the Last Tree Standing" ("Do ostatniego drzewa") nagrodzono na festiwalu D&AD w Londynie.
Czytaj więcej18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowe nagrody zostały wręczone w największym w konkursie kreatywnym KTR 2018.
Czytaj więcejNowe osoby w client service agencji.
Czytaj więcej