ilość wyników: 53
"Uwolnij swój czas" zamiast "Mały wielki sklep".
Czytaj więcejCelem jest zmiana wizerunku marki Allegro w oczach przedstawicieli pokolenia Z.
Czytaj więcejBeata Kucejko, dyrektor marketingu LEGO na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę, opowiada nam o tym, jak znana i lubiana na całym świecie marka zabawek komunikuje się z kolejnymi pokoleniami dzieci i dorosłych, stawiając na kreatywność i różnorodność.
Czytaj więcejFilmy wyreżyserował Kuba Michalczuk.
Czytaj więcejFilmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk.
Czytaj więcejNa shortlistach festiwalu znalazł się również projekt agencji McCann Poland - "Chłopi 2050" oraz animacja "Start with connection" zrealizowana przez wrocławskie studio Juice.
Czytaj więcejMarka słodyczy zaprasza konsumentów do wspólnego obdarowywania się.
Czytaj więcejKażde pokolenie ma coś, w czym jest szczególnie dobre - milenialsi i przedstawiciele gen Z są biegli w dziedzinie technologii, a dojrzali dysponują życiową mądrością - przekonuje Artur Bolesławski, senior copywriter Ogilvy.
Czytaj więcejAgencja otrzymała nagrodę za kampanię "Green Instructions" zrealizowaną dla Lego Polska.
Czytaj więcejZa kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy London.
Czytaj więcej