ilość wyników: 5
Doroczna konferencja poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach już w najbliższą środę 3 kwietnia.
Czytaj więcejZ badania przygotowanego specjalnie na konferencję Shopper Day wynika też, że ponad połowa konsumentów jeszcze nigdy nie robiła podstawowych zakupów przez internet.
Czytaj więcejJuż 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".
Czytaj więcejWydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".
Czytaj więcejZ badania wynika, że czytelnictwo prasy codziennej i magazynów wśród osób zarabiających powyżej 5 tys. zł miesięcznie kilkukrotnie przewyższa średnią krajową.
Czytaj więcej