Wyniki wyszukiwania dla tagu - ogolnopolski-panel-badawczy-ariadna
ilość wyników: 5
Rebecca Hill keynote speakerem na Multiscreen Day 2019 marketing

Doroczna konferencja poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach już w najbliższą środę 3 kwietnia.

Czytaj więcej
"MMP" i Ariadna: Polacy kupują w e-Tesco i chcieliby e-Biedronki marketing

Z badania przygotowanego specjalnie na konferencję Shopper Day wynika też, że ponad połowa konsumentów jeszcze nigdy nie robiła podstawowych zakupów przez internet.

Czytaj więcej
Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji Shopper Day marketing

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Czytaj więcej
Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day marketing

Wydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".

Czytaj więcej
PBC: bogaci i wykształceni czytają więcej media-prasa

Z badania wynika, że czytelnictwo prasy codziennej i magazynów wśród osób zarabiających powyżej 5 tys. zł miesięcznie kilkukrotnie przewyższa średnią krajową.

Czytaj więcej