ilość wyników: 15
Konkurs dla polskich kampanii wyświetlanych na platformie YouTube organizowany jest przez Google w partnerstwie z Kantarem.
Czytaj więcejTytuł Marketera Roku przypadł firmie Maspex, a Marki Roku - Yope.
Czytaj więcejW konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations rozdano w tym roku 100 nagród. Tytanowy Spinacz dla "Najlepszego w konkursie" trafił do agencji 24/7Communication.
Czytaj więcejPrzewodniczącym jury został Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
Czytaj więcejTytuł Marki Roku przyznaliśmy WOŚP.
Czytaj więcejKoncept kreatywny powstał w agencji 23Heroes.
Czytaj więcejStrategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja BBDO.
Czytaj więcejAgencje otrzymały najwyższe wyróżnienie za kampanię "Hulaj z głową".
Czytaj więcejZa kampanię "Kandydaci nie do wzięcia" z udziałem Piotra Gąsowskiego odpowiadają agencja 23Heroes i dom produkcyjny F25.
Czytaj więcej