ilość wyników: 125
Debata #PoStronieKobiet koncentrowała się na pomysłach, które prowadziłyby do równości kobiet i mężczyzn.
Czytaj więcejSpot oceniają Hubert Pałkiewicz, media & communication strategy director w Euvic Media (Euvic Performance) oraz Mirek Skotarczyk, head of strategy, Communication Unlimited,
Czytaj więcejSieć fast food promuje program lojalnościowy, który ruszył w połowie lutego.
Czytaj więcejW jego skład wchodzą: Agnieszka Petla, digital strategy lead i dwie ekspertki z Resolution: Agnieszka Wojdałowicz, biddable media expert oraz Weronika Golon, digital strategist.
Czytaj więcejMedia kupił i zaplanował dom mediowy OMD.
Czytaj więcejDziałania obejmują mi.in. telewizję, internet, OOH i kina.
Czytaj więcejCzy suma wszystkich post pandemicznych trendów daje nam rewolucję w planowaniu strategii komunikacji w mediach - zastanawia się Łukasz Zaleśny, strategy director w OMD.
Czytaj więcej