ilość wyników: 132
Czy jesteśmy gotowi na nowy paradygmat pomiaru efektywności kampanii online - zastanawia się Rafał Szafraniec, business & communication partner, OMD.
Czytaj więcejPrzetarg mediowy Carlsberga wchodzi w kolejną fazę. Już tylko trzy sieci brane są pod uwagę. OMD z kolei walczy o utrzymanie Beiersdorfu. EssenceMediacom walczy o dalszą współpracę z Uberem.
Czytaj więcejKolejna porcja doniesień o awansach, transferach i zmianach personalnych.
Czytaj więcejW Polsce kampania autorstwa agencji BMB ruszyła 1 kwietnia, na innych rynkach europejskich w marcu.
Czytaj więcejZa kampanię odpowiada DDB Warsawa, a spot wyprodukowało studio Dobro.
Czytaj więcejSamo zjawisko nie jest nowe, bo najpopularniejsi wirtualni influencerzy powstali już kilka lat temu. To jednak właśnie teraz dzięki rozwojowi sztucznej inteligencji czy metaverse trend na wirtualnych influencerów przybrał na sile i dopiero się rozkręca.
Czytaj więcejW naszym nowym cyklu przedstawiamy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejDebata #PoStronieKobiet koncentrowała się na pomysłach, które prowadziłyby do równości kobiet i mężczyzn.
Czytaj więcejSpot oceniają Hubert Pałkiewicz, media & communication strategy director w Euvic Media (Euvic Performance) oraz Mirek Skotarczyk, head of strategy, Communication Unlimited,
Czytaj więcejSieć fast food promuje program lojalnościowy, który ruszył w połowie lutego.
Czytaj więcej