ilość wyników: 32
W gęstwinie generycznych banałów pojawiło się kilka perełek, na które warto zwrócić uwagę - zachęca Kamila Klimczak-Góra, digital managerka w Opus B.
Czytaj więcejBohaterką kampanii jest Sonia Bohosiewicz.
Czytaj więcejMoją ulubioną mamą, taką “top of the top", jest Ola Lewandowska, która razem ze swoim mężem Karolem i ponad roczną Gają tworzą zgraną ekipę Busem Przez Świat - pisze Anna Sieczka, copywriterka w Opus B.
Czytaj więcejKryzysy zawsze wołają "sprawdzam!". Przyspieszają procesy i radykalizują postawy. Jeszcze nigdy marki i marketerzy nie stali wobec społeczności tak jednoznacznie domagającej się pryncypialnie prymatu etyki i empatii nad logiką "business as usual" - pisze Kuba Janicki, creative director w Opus B.
Czytaj więcejKampanię "Aldi ma to coś" - największą od czasu wejścia sieci na polski rynek - przygotowała agencja Opus B.
Czytaj więcejPartnerzy projektu to dom mediowy MediaHub i Instytut Badań Pollster.
Czytaj więcejOceniają: Maciej Kraska, copywriter, Cut The Mustard i Monika Witoń, head of marketing & PR, HRK SA
Czytaj więcejKampanię przygotowały i realizują Opus B i Starcom.
Czytaj więcejMa ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej.
Czytaj więcej