ilość wyników: 50
Kampania pojawi się w telewizji, social mediach, digitalu oraz radiu.
Czytaj więcejZ firmą płatniczą związana jest od sześciu lat. Wcześniej w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding oraz w Orange.
Czytaj więcejZamykamy kolejny rok, z kolejną mutacją COVID-19. Mimo pandemii w przetargach na obsługę mediową działo się sporo.
Czytaj więcejOd samego początku ten przetarg budził wiele emocji. M.in. za sprawą listy zaproszonych agencji.
Czytaj więcejOperator promuje w ten sposób ofertę Flex.
Czytaj więcejZ agencją jest związana od 2019 r.
Czytaj więcejDo tej pory stanowisko chief creative officera obejmował Paweł Merecz, który rozstał się z agencją.
Czytaj więcejW 24. edycji konkursu jury oceniało 132 zgłoszone prace.
Czytaj więcejJest jednym z najbardziej cenionych operatorów filmowych w Polsce.
Czytaj więcejKablówka bez kabla? Dostawcy coraz śmielej wchodzą na rynek z ofertami telewizji przez internet. Szykuje się batalia.
Czytaj więcej