Wyniki wyszukiwania dla tagu - oreo
ilość wyników: 7

25 marek, które kocha pokolenie Z marketing

25 marek, które kocha pokolenie Z

Wyłoniło je badanie przeprowadzone przez firmę Morning Consult wśród Amerykanów w wieku 18-21 lat.

Czytaj więcej
Mondelēz z nowym szefem marketing

Mondelēz z nowym szefem

1 lipca 2017 r. Janusz Idczak obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Polski i Krajów Bałtyckich Mondelēz International. Zastąpi Zoltana Novaka.

Czytaj więcej
Mondelez otworzył centrum badań i rozwoju marketing

Mondelez otworzył centrum badań i rozwoju

Producent zainwestował w nowe centrum w Bielanach Wrocławskich 17 mln dol.

Czytaj więcej
Dlaczego marki w Polsce nie radzą sobie w Instagramie? opinie

Dlaczego marki w Polsce nie radzą sobie w Instagramie?

- Instagram ze swoimi 2 milionami polskich użytkowników wydaje się atrakcyjną platformą dla marek, które mogą pokazać się z zupełnie innej strony. Nie dzieje się to jednak na skalę, której można się było spodziewać - pisze Tomasz Matuszewski, head of social media Ogilvy & Mather Advertising.

Czytaj więcej
Royal Baby w mediach reklama

Royal Baby w mediach

Wobec tego, że narodziny królewskiego potomka stały się wydarzeniem, które obiegło światowe media, motyw ten został wykorzystany przez marketerów jako element promocji.

Czytaj więcej
Kampanie Super Bowl wyznaczają trendy opinie

Kampanie Super Bowl wyznaczają trendy

Marki Oreo, Audi, Tide oraz Volkswagen zareagowały błyskawicznie podczas awarii na stadionie w Nowym Orleanie.

Czytaj więcej
Rzeczywistość to nie bajka reklama

Rzeczywistość to nie bajka

Kraft zatrudnił celebrytkę do kampanii Delicji, by zwiększyć ich sprzedaż. Ten w sumie trafny wybór może się jednak nie obronić - oceniają stratedzy.

Czytaj więcej