Wyniki wyszukiwania dla tagu - oreo
ilość wyników: 12
Mondelez otwiera własny sklep na Allegro marketing

E-commerce to kanał przyszłości także w naszej branży - uważa Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie.

Czytaj więcej
Pokusa smaku, urok formatu marketing

Zmiany na rynku czekolady zachodzą powoli, ale systematycznie. W minionym roku święciły triumfy mniejsze formaty, postępuje premiumizacja, a Polacy coraz częściej wybierają czekoladę gorzką.

Czytaj więcej
Mondelez poszerza program Harmony marketing

Firma zobowiązała się, że do 2022 r. wszystkie ciastka w jego portfolio będą wyprodukowane z pszenicy pochodzącej ze zrównoważonych upraw.

Czytaj więcej
Wielka Brytania: marki FMCG najpopularniejsze wśród 6-sekundowych reklam na YouTube media-internet

Pierwsze trzy miejsca zajmują spoty reklamujące Maltesers, Doritos i Oreo.

Czytaj więcej
Streetcom prowadzi kampanię dla nowej marki Mondeleza reklama

Joyfills to nowość w kategorii słodkich przekąsek.

Czytaj więcej
25 marek, które kocha pokolenie Z marketing

Wyłoniło je badanie przeprowadzone przez firmę Morning Consult wśród Amerykanów w wieku 18-21 lat.

Czytaj więcej
Mondelēz z nowym szefem marketing

1 lipca 2017 r. Janusz Idczak obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Polski i Krajów Bałtyckich Mondelēz International. Zastąpi Zoltana Novaka.

Czytaj więcej
Mondelez otworzył centrum badań i rozwoju marketing

Producent zainwestował w nowe centrum w Bielanach Wrocławskich 17 mln dol.

Czytaj więcej
Dlaczego marki w Polsce nie radzą sobie w Instagramie? opinie

- Instagram ze swoimi 2 milionami polskich użytkowników wydaje się atrakcyjną platformą dla marek, które mogą pokazać się z zupełnie innej strony. Nie dzieje się to jednak na skalę, której można się było spodziewać - pisze Tomasz Matuszewski, head of social media Ogilvy & Mather Advertising.

Czytaj więcej
Royal Baby w mediach reklama

Wobec tego, że narodziny królewskiego potomka stały się wydarzeniem, które obiegło światowe media, motyw ten został wykorzystany przez marketerów jako element promocji.

Czytaj więcej