ilość wyników: 12
E-commerce to kanał przyszłości także w naszej branży - uważa Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie.
Czytaj więcejZmiany na rynku czekolady zachodzą powoli, ale systematycznie. W minionym roku święciły triumfy mniejsze formaty, postępuje premiumizacja, a Polacy coraz częściej wybierają czekoladę gorzką.
Czytaj więcejFirma zobowiązała się, że do 2022 r. wszystkie ciastka w jego portfolio będą wyprodukowane z pszenicy pochodzącej ze zrównoważonych upraw.
Czytaj więcejPierwsze trzy miejsca zajmują spoty reklamujące Maltesers, Doritos i Oreo.
Czytaj więcejJoyfills to nowość w kategorii słodkich przekąsek.
Czytaj więcejWyłoniło je badanie przeprowadzone przez firmę Morning Consult wśród Amerykanów w wieku 18-21 lat.
Czytaj więcej1 lipca 2017 r. Janusz Idczak obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Polski i Krajów Bałtyckich Mondelēz International. Zastąpi Zoltana Novaka.
Czytaj więcejProducent zainwestował w nowe centrum w Bielanach Wrocławskich 17 mln dol.
Czytaj więcej- Instagram ze swoimi 2 milionami polskich użytkowników wydaje się atrakcyjną platformą dla marek, które mogą pokazać się z zupełnie innej strony. Nie dzieje się to jednak na skalę, której można się było spodziewać - pisze Tomasz Matuszewski, head of social media Ogilvy & Mather Advertising.
Czytaj więcejWobec tego, że narodziny królewskiego potomka stały się wydarzeniem, które obiegło światowe media, motyw ten został wykorzystany przez marketerów jako element promocji.
Czytaj więcej